تجمع گسترده مردم صعده یمن برای بزرگداشت یاد شهیدان سپهبد سلیمانی و ابو مهدی المهندس

اهالی استان صعده یمن با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی بزرگداشت شهادت دو فرمانده مجاهد، جنایت ترور آن‌ها را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، ساکنان استان صعده یمن با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی بزرگداشت شهادت دو فرمانده مجاهد، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، جنایت ترور آن‌ها را محکوم کردند.

راهپیمایان در پایان مراسم با قرائت بیانیه‌ای شهادت مجاهد بزرگ فرمانده حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس و یارانشان را به رهبر، حکومت و ملت ایران و همچنین ملت مسلمان عراق تسلیت گفتند.

تجمع گسترده مردم صعده یمن برای بزرگداشت شهادت سپهبد سلیمانی و ابو مهدی المهندس

در این بیانیه همچنین آمده است: همانطور که شهید سلیمانی در میادین جهاد و کار، سلحشوری بزرگ از سلحشوران امت و از پرچمداران امت و فرمانده پیروزی بود، شهادت وی نیز پایانی افتخار آمیز و شایسته و با تجاوز مستقیم شیطان بزرگ و مستکبر، آمریکا بود. این شهدای بزرگوار از دو ملت مسلمان ایران و عراق؛ شهدای همه امت در نبردش برای استقلال و رویارویی با استکبار و مقابله با دشمن آمریکایی و اسرائیلی هستند و خون پاک آنان و فداکاریهایشان در راه خدا و مستضعفان، بیهوده نخواهد بود.

تجمع گسترده مردم صعده یمن برای بزرگداشت شهادت سپهبد سلیمانی و ابو مهدی المهندس

او بیانیه افزود: همانطور که ثمره جهاد و صبر و سختکوشی شبانه روزی آنان، پیروزی و عزت و فتح بود، شهادت و فداکاری آنان تأثیر و دستاورد بزرگتری خواهد داشت. ما بر ایستادن در کنار آزادگان امت اسلامی و لزوم وحدت صف مسلمانان در برابر دشمنان تأکید می‌کنیم و به مسلمانان می‌گوییم که باید بفهمند دشمن، همه آن‌ها را بدون هیچ استثنایی هدف قرار داده است و تلاش می‌کند بر آنان تسلط یابد، اما محور مقابله با دشمن، یعنی محور مقاومت و آزادگان امت، سپر مستحکم امت است و خشم شدید دشمن و هدف قرار دادن این فرماندهان، به خوبی نقش مقاومت را در ناکام گذاشتن نقشه‌های دشمن را برملا می‌سازد.

ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع‌رسانی یمن، گفت: یمن بر این باور است که دو فرمانده شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، نماینده همه امت اسلامی هستند. شهید قاسم سلیمانی نقش و تاثیر بسزائی در رویارویی با تروریسم جهانی داشت.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار