انهدام یک شرکت هرمی در آستانه اشرفیه/ ۱۰ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: ۱۰عضو یک شرکت هرمی در آستانه اشرفیه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان ۱۰ عضو یک شرکت هرمی را با حکم قضایی در خانه‌ای در آستانه اشرفیه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

او افزود: در بازرسی از این خانه ۶۰ جزوه و ۱۰ کتاب آموزش عضوگیری در شرکت هرمی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه فعالیت شرکت‌های هرمی هیچگونه وجهه قانونی و شرعی ندارد، گفت: خوش باوری و نداشتن آگاهی از جوانب و پیامد‌های عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی نگری جوانان بی‌تجربه از مهمترین علل فعالیت افراد در این شرکت‌ها است.


بیشتر بخوانید:انهدام اعضاء باند شرکت هرمی در رضوانشهر/ دستگیری ۱۰ متهم


سرهنگ حمید محمدی نسب تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۶:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
کلی بچه هابی مردم توسط شرکت های مجوز دار اما با روش برده داری هرمی عضو گیری کرده اند و اوج شعارشان محصول با دوام ایران است البته محصول اشان به خطوط تولید دیگر شرکت ها سفارش داده شده با بسته بندی جدید اما بسیار گران تر ! و در حال استعمار خیلی بچه های بیگناه در لایه های هرم هستند !!!! مسولان چون بیکاری هست گفتند بگذار بچه های مردم چند وقتی مشغول باشند !!!! هر جا طرح هرم هست استعمار و بردگی است و وعده دادن ها و سخنران ها و اغوا اغوا و اغوا و ....... مراقب باشید..... شرکت های اینترنتی با شکل هرم !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
اینترنت مارکتینگ