برگزاری ویژه برنامه یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی در امامزاده جعفر (ع) یزد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: ویژه برنامه یادبود سردار سپهبد قاسم سلیمانی، عصر امروز شنبه ۱۴ دی ماه در آستان امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: ویژه برنامه یادبود سردار سپهبد قاسم سلیمانی، امروز شنبه ۱۴ دی ماه همراه با نماز مغرب و عشا در آستان امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دانش است، افزود: همچنین سیدعلی کاظمی نسب نیز در این مراسم یادبود به مرثیه سرایی می‌پردازد.

حجت الاسلام زارع زاده به رشادت‌های سردار سلیمانی در جنگ با تروریست‌ها اشاره کرد و ادامه داد: از جمله قابلیت‌های فرماندهی سردار سلیمانی در نیروی قدس سپاه، فعال کردن ظرفیت‌های آشکار و پنهان در جبهه مقاومت بجای فرماندهی مستقیم بر نیرو‌ها بود و درست در همین نقطه است که ما با چهره دیگری از توانمندی‌های این فرمانده کارکشته و نیرو‌های تحت امرش مواجه می‌شویم و آن همراه کردن نیرو‌های مبارز با فرهنگ‌های مختلف از سراسر جهان اسلام است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی در حمله موشکی بالگرد‌های آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار