مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ؛

روحانیون برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در۱۹دی ثبت نام کنند

حجت الاسلام نوروزنژادگفت:روحانیون ساکن قم برای تجدید بیعت بامقام معظم رهبری به‌مناسبت۱۹دی می‌توانند،به پرتال دفترتبلیغات اسلامی ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با گرامیداشت دهه بصیرت گفت: در آستانه فرارسیدن سالروز قیام ۱۹ دی مردم شریف قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به حول و قوه الهی همچون سنوات گذشته نسبت به ثبت نام و اعزام طلاب اقدام می‌کند.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: در راستای تکریم طلاب، برای نخستین بار ثبت نام از طلاب در سال گذشته به‌منظور میثاق با امام راحل (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری به‌صورت اینترنتی صورت پذیرفت که بیش از ۶ هزار نفر ثبت نام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد با اشاره به اشتیاق طلاب برای حضور در کاروان میثاق با ولایت گفت: به دلیل محدودیت در سهمیه و عدم امکان اعزام همه ثبت نام کنندگان، انتخاب همچون سال گذشته به صورت قرعه کشی انجام خواهد شد و به منتخبین بصورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: امسال نیز برای دومین سال پیاپی ثبت نام به‌صورت اینترنتی خواهد بود و طلاب علاقمند فرصت دارند برای ثبت نام از روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه ۹۸ تا شنبه ۱۴ دی ماه ۹۸ به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نشانی WWW.DTE.IR مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از زمان دیدار، شرایط و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در پیام رسان‌های ایتا و سروش به نشانی tablighnews@ و در پیام رسان‌های گپ و بله به نشانی tablighnews_DTE@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار