عضو مجلس خبرگان رهبری؛

ریشه‌های انقلاب به ایمان ملت ایران برمی‌گردد

آیت الله کعبی گفت:مردم ایران پای نظام وانقلاب ایستادند و ازآرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا پاسداری کردند،انقلابی که ریشه در اعماق ایمان،آگاهی و فداکاری ملت ایران دارد شکست‌ناپذیر است.

ریشه‌های انقلاب به ایمان ملت ایران برمی‌گردد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری،ضمن گرامیداشت قیام 19 دی اظهار کرد: قیام تاریخی و خونین مردم قم نقطه عطف بزرگی در پیچیدن طومار ظلم، فساد، استبداد و عقب ماندگی 2 هزار و 500 ساله نظام ستمشاهی بود.

وی خاطرنشان کرد: قم به عنوان پایگاه اصلی و سازماندهنده قیام ملت ایران و مبارزه علیه طاغوت با محوریت روحانیت به عنوان کلید محوری قیام ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آغاز مبارزه و شکل‌گیری hkrghf در شهر قم گفت: قم پس از قیام خونین 15 خرداد به عنوان مرکز اصلی و هدایت‌کننده مبارزات مطرح شد و پس از 14 سال از قیام خونین 15 خردادT قیام 19 دی 56 جرقه و حرکت تصاعدی انقلاب را به سمت پیروزی سامان داد.

وی عنوان کرد: پایه‌های انقلاب اسلامی از سال 56 مستحکم شد و 19 دی نشان داد که قیام برخاسته از علم، فضیلت، ایمان، آگاهی، عزم و اراده ملت برای استقلال، آزادی و تحقق نظام جمهوری اسلامی شکست‌ناپذیر است.

کعبی یادآور شد: اهانت رژیم طاغوت در مقاله موسوم به استعمار سرخ و سیاه با امضای احمد رشیدی مطلق در روزنامه اطلاعات که همزمان با سالروز کشف حجاب بود جرقه‌ای زد و سبب تسریع در پیروزی انقلاب شد.

وی خاطرنشان کرد: فریادهای ملت ایران بر اساس قیام 19 دی و بر پایه ایمان، ایثار، فداکاری و شهادت فراگیر و به همه ایران منتقل شد و ارمغان آن 22 بهمن 57 شد که نظام طاغوت را از هم گسیخت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ریشه‌های انقلاب به ایمان ملت ایران برمی‌گردد گفت: مردم ایران پای نظام و انقلاب ایستادند و از آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا پاسداری کردند، انقلابی که ریشه در اعماق ایمان، آگاهی و فداکاری ملت ایران دارد شکست‌ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشات این چند روز که به شکل احمقانه می‌خواستند مدل انقلاب ملت ایران را در قالب شورش‌های کور تضعیف کنند راه به جایی نمی‌برد و با حضور حماسی ملت ایران در دهه بصیرت بساط فتنه 96 برچیده شد.

انتهای پیام/ح

قيام 19دی انقلاب را به سمت پيروزی سامان داد/ حضورحماسی ملت ايران بساط فتنه 96 را برچيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار