تشکر الحشد الشعبی از کمک‌رسانی مردم قائم برای پس از حملات وحشیانه آمریکا

الحشد الشعبی عراق با انتشار بیانیه‌ای از کمک‌رسانی مردم شهر قائم برای نجات زخمی‌ها و خارج کردن شهدا از مکان‌های حملات هوایی وحشیانه آمریکا تشکر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای از ساکنان شهر القائم در غرب استان انبار تشکر و قدردانی کردند.

الحشد الشعبی در این بیانیه ضمن تشکر از اهالی شهر القائم، اعلام کرد مردم این شهر کمبود حضور افراد در گذرگاه‌های مرزی برای جلوگیری از ورود تروریست‌ها به خاک عراق را جبران کردند.

این سازمان در بیانیه خود افزود: از ساکنان شهر القائم به علت کمک‌هایشان برای نجات زخمی‌ها و خارج کردن شهدا از مکان‌های حملات هوایی وحشیانه آمریکا به پایگاه‌های نیرو‌های بسیج مردمی در استان الانبار تشکر و قدردانی می‌کنیم.

الحشدالشعبی اضافه کرد: اهالی شهر القائم پس از مشارکت در عملیات نجات زخمی‌های حملات هوایی آمریکا، برای اهدای خون، به بیمارستان‌های این شهر آمدند و علاوه براین برخی از اهالی القائم نیز کمبود حضور افراد در گذرگاه‌های مرزی برای جلوگیری از ورود تروریست‌ها به این شهر را جبران کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۰ دی ۱۳۹۸
ننگ و مرگ بر آمریکای جنایتکار
آخرین اخبار