عذرخواهی نخست‌وزیر استرالیا بخاطر رفتن به تعطیلات در بحبوحه آتش‌سوزی این کشور

نخست‌وزیر استرالیا از اینکه در میان بحران آتش‌سوزی این کشور به تعطیلات خانوادگی رفته است از مردم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی نخست وزیر استرالیا از رفتن به تعطیلات در بحبوحه آتش‌سوزی این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «اسکات موریسون» نخست‌وزیر استرالیا، امروز از مردم این کشور به دلیل آنکه در شرایط اضطراری و زمانیکه هنوز آتش‌سوزی گسترده مهار نشده است به تعطیلات خانوادگی در هاوایی رفته، عذرخواهی کرد.

موریسون در یک نشست خبری گفت: «این را درک می‌کنم که مردم وقتی می‌فهمند با خانواده‌ام به تعطیلات رفته‌ام درحالیکه خانواده آن‌ها تحت فشار زیادی هستند، ناراحت شوند.» او در ادامه گفت برای عمل به وعده‌ای که به فرزندانش داده بود به این سفر رفته و افزود فهمیده است که نخست وزیر نیز مسئولیت‌هایی دارد.

موریسون در ادامه سخنانش گفت: «اما از این واقعیت که استرالیایی‌ها دوست دارند اینجا حضور داشته باشم احساس خوبی دارم و در این اوقات وحشتناکی که سپری می‌کنند فقط می‌توانم کنار آن‌ها باشم ... و به خاطر آن (رفتن به تعطیلات) عذرخواهی می‌کنم.»

مدتی است که استرالیا دچار حریق گسترده‌ای شده و از مهار کردن آن عاجز گشته است. امروز بیش از ۱۰۰ آتش‌سوزی گسترده در ایالت شرقی «نیو سوت ولز» گزارش شده و از ۱۹ دسامبر وضعیت اضطراری در این ایالت اعلام شده که احتمال می‌رود تا ۲۶ دسامبر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار