سرهنگ مرادی خبرداد؛

کشف ۷۹ قلم اموال سرقتی از مالخر‌های لوازم خودرو

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی از اجرای دهمین طرح شناسایی واخد‌های صنوف متخلف خبر داد و گفت: در این طرح از ۷۰ واحد صنفی بازدید و ۵۹ قلم اموال سرقتی لوازم خودرو کشف شد.

کشف 79 قلم اموال سرقتی از مالخرهای لوازم خودروبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه اجرای طرح بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی برای جلوگیری از وقوع سرقت و شناسایی عاملان آن در دستور کار کارکنان معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی قرار گرفت، گفت: تا کنون ده مرحله از این طرح به اجرا در آمده است و صنوف متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در دهمین مرحله از اجرای این طرح مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران از ۷۰ واحد صنفی بازدید و ماموران اعزامی موفق شدند تعدادی اموال سرقتی که متصدیان این صنوف قصد داشتند به عنوان کالای دست دوم به بازار مصرف عرضه کنند، کشف کردند.

وی عنوان کرد: در این بازدید‌ها ۱۹ دستگاه ضبط خودرو، ۲۳ عدد باند و ساب و ۱۷ دستگاه آمپلی فایر کشف شده است و واحد‌های صنفی متخلف برابر دستور قضایی پلمپ شده اند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه اموال کشف شده به همراه مالکان صنوف دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی درتوجه جلو و عدم کنترل خودرواش به ۴ وسیله نقلیه برخورد کرده بود، مقصر شناخته شده شد.

رازقی بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار