سایر دستگاه ها برای جمع آوری متکدیان به شهرداری کمک کنند

سایر دستگاه ها برای جمع آوری متکدیان به شهرداری کمک کنند

سایر دستگاه ها برای جمع آوری متکدیان به شهرداری کمک کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، محمود حسنی مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری مرکزی گفت: اقدامات شهرداری در زمینه جمع آوری متکدیان قابل تقدیر است و سایر نهادها، شهرداری را در زمینه جمع آوری متکدیان همراهی نمایند.

 عسگری معاون خدمات شهرداری در جلسه ای به ریاست حسنی مدیر کل امور اتباع استانداری مرکزی و با محوریت بررسی عملکرد دستگاه ها در خصوص ساماندهی متکدیان، به ارایه گزارشی در خصوص نحوه جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهر اراک پرداخت.

عسگری در این جلسه در خصوص مشکلات اجرایی طرح های جمع آوری متکدیان و بازگشت مجدد آنها به سطح شهر توضیحاتی ارایه داد و از تمامی ارگان های مسوول درخواست کرد تا با اهتمام بیشتری نسبت به جمع آوری متکدیان اقدام‌ نمایند. 

او تعداد اتباع بیگانه که در سال های ۹۷ و ۹۸ در سطح شهر در حین تکدی گری شناسایی شده اند، را ۲ نفر اعلام‌ کرد.

قانونگذار در ماده 712 قانون مجازات اسلامى درباره تکدی‌گری به وضوح اعلام می‌کند: « هر شخصى که تکدی یا کلاشی را پیشه خود قرار داده باشد و از این راه امرار معاش کند، به حبس از یک تا سه ماه محکوم خواهد شد و چنانچه با وجود توان مالى مرتکب عمل فوق شود، علاوه بر مجازات مذکور همه اموالى که از طریق تکدی‌گری به دست آورده است، مصادره خواهد شد.

انتهای پیام / م

برچسب ها: شهرداری ، تکدی گری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.