سردار سلیمانی:

بسیج در چهل سال گذشته تفکر عاشورایی و علوی را گسترش داد

رئیس سازمان بسیج گفت: بسیج در راستای مقابله با جنگ روانی دشمن رویکرد‌های جدیدی اتخاذ کرد

بسیج در چهل سال گذشته تفکر عاشورایی و علوی را گسترش دادبه گزارش  خبرنگار  احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیح مستضعفین در پیش خطبه‌های امروز نماز جمعه، اظهار کرد:امام خمینی «ره» با حکمت اللهی فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند؛ یکی از اهداف بسیج مقابله با دشمنی و کینه ورزی استکبار جهانی به ویژه آمریکا تاکنون بوده است.

رئیس سازمان بسیج ادامه داد:درطول انقلاب و دفاع مقدس تفکر عاشورایی و علوی از سوی بسیج در میدان‌های نبرد گسترش پیدا کرد، امروزه همه پیروزی و موفقیت‌های در منطقع ریشه در موفقیت ملت ایران در دوران دفاع مقدس دارد.

سردار سلیمانی بیان کرد: در حالی که کشورمان بعد از انقلاب در حال استقرار دولت بود، کشور ما با با فتنه‌های متعهد و تجاوز عراق مواجه شد که باعث حضور بسیج در میدان مبارزه شد و این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد؛ همه فرزندان اقشار مختلف در طول دفاع مقدس به میدان آمدند و در دوران دفاع مقدس حدود ۹۲ هزار شهید برای امنیت کشور و نظام تقدیم کردند.

او تصریح کرد: بسیج در راستای مقابله با جنگ روانی دشمن  رویکرد‌های جدیدی اتخاذ کرد؛ وقتی زمانی که قرار شد فلج اطفال در کشور ریشه کن شود، به کمک بسیج در طول یک ماه حدود ۲۰ میلیون نفر واکسیناسیون شدند که اقدامی خیره کننده بود؛ درحالی که دیگر کشور‌ها این اقدامات را در طول چند سال انجام می‌دادند. امروزه شاهد هستیم فرزندان ما از این بیماری ایمن شدند.

رئیس سازمان بسیج یادآور شد: حضور بسیج سازندگی در مسیر خدمت رسانی به محرومان و حضور در مناطق کم برخوردار برای کمک به قشر‌های ضعیف باعث شد که کارنامه درخشانی از بسیج در اقتصاد مقاومتی شکل گیرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج در گام دوم پرچمدار ملت‌های مسلمان در نابودی رژیم صهیونیستی است، خاطر نشان کرد: امسال بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان مهمترین سند راهبردی جمهوری اسلامی در عصر جدید در پیش روی ماست؛ رویکرد جدید سازمان بسیج تمسک به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برداشتن گام‌های جدی در تحقق این بیانه با محوریت جوانان و نوجوانان و رسیدن به تمدن اسلامی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
آقا مگه نمیگید بسیج مستضعفین هستید لطفا اینترنت این مردم بیچاره رو وصل کنید پولدارا زیاد ضرر نمیکنن ما مردم بیچاره هستیم ما قشر فقیر کلا در حال فقیر شدن بیشتر هستیم ،بنزین به ما فشار وارد میکنه،اینترنت ما رو بدبخت میکنه...
آخرین اخبار