در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه مطرح شد؛

صدور ۴ حکم محکومیت برای مدیرعامل اسبق پرسپولیس/ قطع اینترنت تصمیم دستگاه قضا نبود/ اتمام حجت با آشوبگران و متولیان نظارت بر گرانفروشی/ دستگیری آتش‌ زنندگان مساجد

چهاردهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.چهاردهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه برگزار شد


به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در چهاردهمین نشست خبری خود با حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: ایام ولادت پیامبر رحمت و مهربانی از ناحیه قوه قضائیه با اخبار خوبی همراه بود، اما با حوادثی که رخ داد شیرینی این اخبار از بین رفت.

وی افزود: با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم که صف خود را از اغشاشگران جدا کردند، آرامش به جامعه بازگشته است و لازم است اخبار را اطلاع رسانی کنم.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: یکی از اخبار درخواست رئیس قوه قضاییه برای عفو محکومان زندان‌ها و تعزیراتی است.

وی ادامه داد: افرادی که مشمول عفو شدند رشد زیادی داشت، چنانچه ۳۵۷۲ نفر مشمول عفو شدند. برای تعدادی از محکومان امنیتی دانشجویی هم درخواست عفو شد که مورد موافقت قرار گرفت.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: در گذشته افرادی مورد عفو قرار می‌گفتند که برای آن‌ها تقاضای عفو می‌شد، اما عفو ۱۷ ربیع از سوی دادستانی‌ها و سازمان زندان‌ها درخواست شد و مراجع قضایی و زندان‌ها با بررسی رفتار زندانیان درخواست عفو کردند و قرار است این رویه ادامه پیدا کند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه رویکرد قوه قضاییه در دوره جدید تمایز بین جرائم امنیتی و سیاسی است، اظهار کرد: اگر جرمی سیاسی باشد در دادگاه با حضور هیات منصفه رسیدگی به آن می شود.

وی گفت: قوه قضاییه در این دوره به محکومان امنیتی نگاه جدیدی دارد و اگر رفتار آنها در دوره محکومیت خوب باشد مورد عفو قرار می گیرند.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه از ابتدای امسال تا امروز ۳۴۶ پرونده قتل عمد، منجر به گذشت و مختومه شد، بیان کرد: این پرونده‌ها با گذشت اولیای دم مختومه شدند.

وی با اشاره به اینکه در خوزستان ۱۴ پرونده قتل مختومه شد، خاطرنشان کرد: در بشاگرد، یک پرونده قومی که دو نفر در آن به قتل رسیده بودند به صلح و سازش ختم شد.

اسماعیلی بیان کرد: در پرونده‌های مالی و غیرکلاهبرداری با کمک خیرین و ستاد دیه در شش ماه گذشته ۳ هزار و ۳۱۸ نفر از زندان آزاد شدند.

وی در مورد حکم تخریب برجی در سعادت آباد گفت: این پرونده مربوط به یک برج است که زمینش برای احداث مسجد داده شده بود که تغییر کاربری داده شد؛و این پرونده مربوط به یکی از نمایندگان مجلس ادوار گذشته است.

گفت: دادگاه حکم به تخریب قلع و قمع داده است و حکم قطعی شده است، اما افراد ساکن در ساختمان به عنوان شاکی ثالت شکایت کردند که در حال رسیدگی است؛ا حکم قلع و قم تایید شده است.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: در ارتباط با حوادث اخیر کشور، سیاست قوه قضاییه تلاش در جهت تامین امنیت مردم و حفظ منافع شهروندان و جلوگیری از خشونت و غارت بیت المال است.

اسماعیلی اظهار کرد: تلاش می کنیم که قوه قضاییه نماد حمایت از محرومان باشد و با افرادی که اموال مردم را به آتش می کشند با اقتدار عمل کنیم.

وی گفت: به مردم تاکید می کنیم صف خود را با اغتشاشگران جدا کنند و فتنه گران، خشونتگران و خرابکاران را به نهاد های امنیتی و دستگاه قضایی معرفی کنند.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه اطلاعات مردمی بهترین اطلاعات برای برخورد با خشونتگران است، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از افرادی که اقدام به تخریب و آتش زدن مساجد کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

اسماعیلی بیان کرد: علاوه بر این افرادی که اقدام به فیلم گرفتن از این حوادث و ارسال آن ها به شبکه های خارجی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند. اطلاعات مردمی به ما کمک می کند که اغتشاشگران را شناسایی کنیم.

سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با آخرین وضعیت پرونده مرتبط با شورای شهر و شهرداری شهریار گفت: این دو پرونده جدید هستند و در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارند؛ این پرونده‌ها ۱۳ متهم دارند که ۹ نفر بازداشت و ۴ نفر با قرار تامین آزاد هستند.

وی اظهار کرد: تدابیری برای بازگشت رسول دانیال زاده انجام شد که این تدابیر نتیجه داد و او به کشور بازگرانده شد.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: برای پرونده حسین فریدون حکم قطعی صادرشده و اگر اطلاعات جدیدی پیدا شود پرونده جدید تشکیل می شود و این گونه نیست که پرونده قبلی دستخوش تغییر شود.

اسماعیلی بیان کرد: دادگاه شبنم نعمت زاده تمام و آخرین دفاعیات از وی اخذ شد. وکلا برای ارائه لایحه دفاعیه فرصت خواسته اند؛ دادگاه به زودی حکم قطعی را صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه تصمیم قطع اینترنت تصمیم قوه قضاییه نبود و تصمیم شورای عالی امنیت ملی بود، گفت: تصمیم گرفتند کاری انجام شود که از این مجرا به کشور آسیب وارد نشود؛ ما اعتقاد داریم باید این تصمیم زودتر گفته می شد و اطلاع دارم که به شرکت ها اینترنت داده می شود.

سخنگوی دستگاه قضا اظهار کرد: از میزان خسارت و تعداد افراد خسارت دیده حوادث اخیر اطلاعی نداریم و باید اجازه داده مراجع ذی ربط آمار را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه باید اطلاعات دقیق باشد و شأن این جلسه نیست که ما بدون اطلاع آماری را اطلاع رسانی کنیم، افزود: نظر رئیس قوه قضاییه درباره سهمیه بندی بنزین همانی است که در بیانیه ۵ بندی اعلام شد.

اسماعیلی گفت: افزایش قیمت بنزین به تصویب سران سه قوه رسید، اما رئیس قوه قضاییه اعلام کرده بود که اجرای این طرح نیاز به مقدماتی دارد که اگر این مقدمات اجرا می‌شد شاهد این حوادث نبودیم.

سخنگوی دستگاه قضا بیان کرد: ما در گذشته هم شاهد گرانی بنزین بودیم، اما حادثه‌ای رخ نداد. توضیح این تصمیم را به زمانی دیگر موکول می‌کنیم و امروز زمان توضیح بیشتر نیست.

وی تاکید کرد: جلوگیری از افزایش قیمت ها و نظارت بر قیمت ها وظیفه دولت، سازمان تعزیرات، ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف کننده است که همگی دولتی می باشند.

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه نباید اجازه دهند به بهانه افزایش قیمت ها،کالا ها گران شوند، اظهار کرد: قوه قضاییه اعلام می کند اگر دستگاهی به وظیفه خود در کنترل بازار عمل نکند به سراغش می رویم.

اسماعیلی تصریح کرد: اعتقاد داریم مبارزه با فساد نیازمند تعامل تمام دستگاه‌ها است و برخورد با مفسد وظیفه دستگاه قضایی است.

وی افزود: برخورد با مفسدین را با حساسیت شروع و با قوت ادامه می‌دهیم و دچار فضا سازی‌ها نمی‌شویم و میدان را خالی نمی‌کنیم، اما بخش عمده مبارزه با فساد با دولت و مجلس است.

سخنگوی دستگاه قضا بیان کرد: بستن گلوگاه‌ها و مسیر‌های فساد و قاچاق کالا و اصلاح قانون صادرات و واردات با مجلس و دولت است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که باید در این مسیر انجام شود شفافیت است، گفت: در مسیر شفافیت اصلاح ساختار‌ها ۹ سامانه در سازمان ثبت اسناد راه اندازی شده است.

وی در رابطه با اسامی افرادی امنیتی مشمول عفو گفت: رویه قوه قضاییه این نیست که اسامی اطلاع رسانی شود فقط افرادی که در پرونده‌ای محکوم شده باشند و بعد در دادگاه تبرئه شوند برای حفظ حیثیت و آبروی آن‌ها اطلاع رسانی می‌کنیم. ما بنا نداریم اسامی افراد را اعلام کنیم واین کار را با منت همراه کنیم و هیچ منتی بر افراد وجود ندارد.

سخنگوی دستگاه قضا در مورد پرونده خصوصی سازی اظهار کرد: تلاش می کنیم پرونده زودتر رسیدگی شود و بنا داریم ابتدا به ایرادات پرونده های واگذار شده رسیدگی شود؛ این پرونده هنوز در دادسرا است به همین دلیل دستور دادیم پرونده تجزیه شود و واگذاری های مهم زودتر رسیدگی شود.

اسماعیلی با بیان اینکه ادعا‌های حقوق بشری کشور‌های آمریکا و کانادا از نظر حقوقی ارزشی ندارند، زیرا سیاسی هستند، گفت: هفته گذشته جلسه بررسی وضعیت حقوق بشر کشور‌ها در ژنو برگزار شد و در این نشست ۸۵ درصد کشور‌ها اقدامات حقوق بشری ایران و قوه قضاییه کشورمان را تحسین کردند.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: قانون مبارزه با مواد مخدر و کاهش ۹۰ درصدی اعدام‌های مرتبط با آن، اعطای تابعیت به فرزندانی که از مادران ایرانی و پدران غیرایرانی متولد شدند و لایحه حمایت از حقوق کودکان در این جلسه مورد تحسین قرار گرفت که این اقدام موجب عصبانت کشور‌هایی مانند کانادا و آمریکا شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه بنا نیست اگر قضاتی از کار برکنار شوند، پرونده‌های مختومه مجدد مورد بررسی رسیدگی قرار گیرند، افزود: اگر حکم صادره خلاف شرع و قاضی بر کنار شده باشد و یا قاضی سر کار باشد به این پرونده مجدد رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه من سخنگوی جلسه سران قوا نیستم، اظهار کرد: جایگاه دستگاه قضا جایگاه عدالت است و اعتقاد داریم هیچ تبعیضی بین افراد نیست و مالیات باید در چهار چوب قانون از افراد دارای کار و سرمایه اخذ شود.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه پرونده فساد فوتبال در دادسرای فرهنگ و رسانه منجر به صدور حکم نشده است، اظهار کرد: ادعاهایی در این پرونده مطرح است که هنوز برای آن ها حکم صادر نشده است.

اسماعیلی تاکید کرد: این پرونده در بخش هایی مانند قراردادها و شرط بندی ها به نتیجه رسیده است، اما بخش های دیگر آن در دادسرا مفتوح است.

وی با بیان اینکه اثر مثبت بازداشت روح الله زم سرشبکه آمدنیوز این است که از انتشار جعلیات در حوادث اخیر از این شبکه جلوگیری شد، گفت: این پرونده ابعادی دارد که در دست رسیدگی است.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: شایعه فرار از کشور اسفندیار رحیم مشایی صحت ندارد و این فرد در کشور است.

اسماعیلی اظهار کرد: درباره پرونده مدیرعامل اسبق پرسپولیس باید بگویم، این فرد پرونده های متعددی دارد که تاکنون چهار فقره محکومیت برای وی صادر شده است.

وی با بیان اینکه افرادی که به دستگاه قضایی کمک کنند از ارفاق برخوردار می شوند، گفت: تا کنون ما با آقای دانیال زاده با محور اعتماد برخورد کردیم و او از ارفاق برخوردار می شود که یکی از این ارفاق ها مرخصی است و ما بنا داریم به حرف های خود عمل کنیم.

سخنگوی دستگاه قضا خاطرنشان کرد: حسن رعیت در بازداشت است و تا زمان صدور حکم قطعی از بیان جزئیات پرونده معذورم .

وی گفت: درباره نحوه اطلاع خانواده ها از بازداشت فرزندانشان در حوادث اخیر، جلساتی را در قوه قضاییه تشکیل می دهیم. به واحدهای قضایی تاکید شده بین افراد بازداشتی غربالگری شود و افراد بی تقصیر و کم تقصیر آزاد شوند.این تصمیم از دیروز در دستور کار قرار گرفته است.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: اگر خانواده ها نیاز به اطلاع از افراد بازداشتی داشتند باید به واحدهای انتظامی و قضایی همان حوزه مراجعه کنند.

وی در مورد ارتباط گروه‌ها و سرویس‌های خارجی در حوادث اخیر و اینکه آیا در افراد بازداشتی عناصر مرتبط با خارج از کشور وجود دارد، گفت: در بین افراد بازداشتی، افرادی مرتبط با گروه‌های خارجی، معاند و سلطنت طلب وجود دارد؛ این افراد بین بازداشتی‌های کف خیابان و بازداشتی‌های هوشمند که از طریق اقدامات اطلاعاتی بازداشت شدند وجود دارند.

سخنگوی دستگاه قضا در مورد پرونده های گمرک و نهاد‌های ناظری که اهمال کرده اند، گفت: جا‌هایی که اهمال محرز شده است ورود پیدا کردیم.

اسماعیلی اظهار کرد: در قانون پیش بینی شده در این اهمال‌ها خود سازمان‌ها باید ورود پیدا می‌کردند که این موضوع هم در دست بررسی است.

وی گفت:در دوره جدید دستگاه قضایی به موضوع ترک فعل‌های مدیران هم ورود پیدا می‌کنیم و در آینده اخباری در این زمینه منتشر می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه موضوع مبارزه با فساد با جدیت در دستور کار ما است، اظهار کرد: در نشست بعدی سخنگو و شاید هم زودتر اقدامات جدید قوه قضاییه در برخورد با مفسدین و دانه دشت‌ها اخباری اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: درباره پرونده محیط زیستی‌ها و عفو آن‌ها حکمی صادر نشده است؛ چون حکمی صادر نشده معلوم است که عفوی هم صادر نشده است.

انتهای پیام/

مشروح چهاردهمین نشست خبری اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۱۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت وصل کنید سرگرمی همین اینترنت بود داشتیم کار خودمون میکردیم. برگردانید باووو آدم میترسه بره تو خیابون بگرده وصل کنید تو خونه سرگرم یه کاری بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آمریکاوتنفروشان وخدوفروشان وناموس فروشان راآماده کرده وب مزدوران داخلیش هم گفت آقای کدخدا پرست وقت گران کردن بنزین هست برخائنین داخلی این مملکت لعنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینایی که قران رو آتش زدن پناه بر خدا دار بزنید تا ابد تو آتش بسوزند انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یعنی چی خوب الان من کسب و کار مجازی داشتم باهاش خرج دانشگاه میدادم .از کجا بیارم بدم.درسمو ول کنم؟؟؟؟ این بود انصاف و عدالت؟؟؟؟ امنیت ملی خرج تحصیلمو میده؟

بابا اینتر نتو وصل کنید .من الان بیکار شدم بفکر اعتراض افتادم .اینترنت داشتیم سرمون تو کار خودمون بود داشتیم جک میساختیم برا بنزین.الان چی کنیم .بریم خیابون اشوبه بریم دانشگاه پول نداریم بمونیم خونه دق میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
کدخداقرارهست انترنت بفرستدتوشور برای امسال شما که خرج تان راازانترنت درمی یاورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
کره زمین خیلی وسیعه خیلی
هر جوری حساب میکنم میبینم شانس اینکه وسط اقیانوس آرام بدنیا میومدم بیش تر بود.
خدایا با من اینجوری شوخی نکن که قلبم طاقت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
گردن هم نندازید .نه سروش قابل رقابت با تلگرام و اینستا است نه نت ایرانی و سایت های ایران می تونند جای گوگل و ..و را بگیرند این شرایط رو مجبورند برگردانند منتخا تا ضرر بیشتری به مردم نخورده دست به کار بشید تا مثل ماجرای فیلتر تلگرام نسل جوان را در معرض آسیب شدید قرار ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آقا بخدا قسم کارم گیر اینترنت . از کارم افتادم یعنی خدایش درست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
درود بر قوه قضائیه شجاع
Iran (Islamic Republic of)
رضا طاهری
۰۰:۵۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام و عرض ادب وقت بخیر امیدوارم صدای ما به گوش متولیان و مسئولان وزارت ارتباطات برسه به قول همون دوستان ک اشاره کردن ماهایی ک 99 درصد کارمون متکی به برخورداری از یوتیوب و گوگل هست چرا باید دود نیت های مغرضانه برخی از معترض نماها توی چشم ما بره واقعا این کار شما مصداق بارز توهین به 80 میلیون نفر ادم نیست اینترنت بین المللی یعنی همه چی یعنی ایمیل یعنی گوگل یعنی بزرگترین دانشگاه تصویری یا همون یوتیوب یعنی بهره برداری از بزرگترین منابع علمی چرا شما واسه توجیه کارتون عده کمی ک دست به همچین کاری زدن رو بهانه میکنید خواهشا عاجزانه خواهش میکنیم خشک و تر رو با هم نسوزونید ب چ زبونی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بسیار عالی گفتید
کاش درک کنند
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۰:۴۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
من یدونه پراکسی داشتم تا امروز صبح گار میکرد انم قطع شد . الان دوستانی که اعتراض میکنن رو درک میکنم . اغا حوصلمون سر رفت بریمم تظاهرات مسالمت امیز بکنیم وصلش کنن باو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چقدر جالب گرون شدن بنزین خبر خوبی بوده و ما نمی دونستیم!!!:)
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۰۰:۲۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام عزیزان من خودم شدیدا به اینترنت اعتیاد دارم و می دانم عده زیادی نیاز به استفاده از اینترنت دارند ولی بدون شک پل ارتباطی دشمنان این کشور فضای مجازی هست خواهش میکنم به ارزش و اهمیت امنیت کشور کمی فکر کنید و دندان روی جگر بگذارید تا دشمنان خلع سلاح شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
کی می خواد بفهمد ب خدانان ندارم ولی کسیکه میخوادب این دوروز ازگشنگی بمیرد زودتر بمیرداگر انترنت قعت نمیکردن چن هزاره نفر را این بی ناموس ها میکشتن وقتی که این منافقین قاتل وخاندان منفور پهلوی واین عال یهود خائن وشیطان بزرگ آمریکا ازاینها همایت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ما اعتیاد نداریم دوست عزیز، به اینترنت نیاز داریم نیاز!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
حداقل به جای یکی دوتا از سایتهای دلال سکه، سایتهای مربوط به بورس رو باز کنین. مگه قرار نبود سرمایه ها به سمت تولید هدایت بشن؟
Iran (Islamic Republic of)
F
۲۳:۵۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
توروخدا اینترنت وصل کنین نیاز داریم کارمون به این اینترنت وابستس
بحث آیندمونه کارمون اینترنتی هس نمیتونیم بارنامه صادر کنیم نمیتونیم عکس نمونه بفرستیم نمیتونیم بیدکوین بسازیم نمیتونیم از فامیل هایی که خارج از کشورن ارتباط برقرار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی از شیراز
۲۳:۲۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام تو، را خدا 45تومن یارانه منو بگیرید ولی بنزین رابه قیمت قبل ب گردانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
هیچکس بدبخت تر از برنامه نویسا نیست
تو همین قطعی اینترنت ۹۳ میلیون پروژه از دستم پرید
Iran (Islamic Republic of)
تشکری
۱۶:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
پس اون بچه ۳۷روزه چباید بگوید شماکه ۹۳ پروژت ازدست رفت اونی که برای تولد زن می خواسته کادو بگیرداون معمور چیرا ازدست داد ب خدا این هرفهای شماها شرم آور هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
می گفتن به عقب باز نمیگردیم
Iran (Islamic Republic of)
Mosi
۱۸:۲۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
رفتم پیش نماینده مجلس مشهد ، اسمشو نمیارم میتونید سرچ کنید حاضرم این پیاممو ببینه تو روش این حرفارو بزنم.
میگم اقای نماینده من یک جوون با این مدارک تحصیلی میخوام ازدواج کنم میخوام وام بگیرم هیچ جا وام نمیدن.میگه :مگه ما چی داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
pari
۱۷:۴۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
میگن4شنبع قرارع وصل شع اینترنت:/
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۳:۲۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
امروز هم چهارشنبه است و خبری هم نیست.گفتن در آینده ای نزدیک !همینقدر تبا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۳۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
پس چرا قیمت خودرو توی این 3 روز حتی 10 میلیون افزایش پیدا کرده، دیروز یک کیلو گوجه 10 هزار تومان بود اینها گرانی نیست. کرایه آژانس 8000 تومانی صبح 15000 تومن دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
نظارت کجا بود....
Iran (Islamic Republic of)
خسته ام
۱۷:۱۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بخدا خسته شدم هر روز دارم به خودکشی فکر میکنم از بیکاری از بی کسی از این وضع کشور که هیچ برنامه ای واسه فردا نیست یکی بگه منی که دانشجو عمرانم پدر و مادرم هردو فوت کردند چیکار کنم هرجا میرم واسه کار حتی مفت هم نمیذارن کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۹:۴۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بنده ی خدا امید داشته باش.ما هم وضعیتمون خوب نیست اما مجبور به ادامه ایم.توکل کن و یکم بیشتر دنبال کار باش.کار برای مرد عار نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
هنوز وصل نشده؟!
لعنتیاااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اقا مگه شماها نمیگین یه عده غیر خودی اغتشاش کردن
و عده ای کم هم معترضن از ملت
اینا رو رسانه های خودمون میگن
شما اینترنت ۸۰ ملیون مردم شهید پرور رو ب خاطر یه عده قط کردین
و مردم نور چشمتون رو در مضیقه گذاشتین
پس حماقت کردید
من که الان نمیتونم برم اینترنت کارای پایان نامه مو انجام بدم فردا هم نمیام رای بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دورود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
نگران نباش دانشگاه ها توجیهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
کدوم دانشگاه توجیهه.استادا میگن از راههایی بجز اینترنت استفاده کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
من دانشجو بدبخت از گرونی بیش از حد کتاب ها مجبور شدم نسخه الکترونیک کتاب ها رو از بعضی سایت ها خریداری کنم و آنلاین بخونم . حالا دقیقا وسط ترم که نیاز دارم بهشون اینترنت قطع شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
یه چیزی بگید حداقل بدونیم تا کی اینترنت وصل نمیشه به ۹۹۹۰ زنگ میزنم میگه نمیدونم ممکنه تا یه هفته شاید یه ماه طول بکشه این قطعی اینترنت
الان ما باید چکار کنیم همه هم جواب سربالا میدن یکی میگه من نت رو قطع نکردم اون بود اونیکی میگه من اطلاعی ندارم بعدن میگن دلیل فرار مغز ها و نارضایتی مردم چیه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
برگشتیم به زمان دایناسورا
Iran (Islamic Republic of)
تانیا
۱۶:۳۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
جون مادرتون ما بنزینم نخواستیم اینترنتو تا فردا وصل کنید کارای دانشگاه و پایان نامم مونده ۲روزه بخاطر اینترنت غیبت کردم
باشگاه خبرنگاران خواهشا پیگیری کنید و خبر وصلی رو برامون بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خبر قابل تامل این است که اغتشاشات حدود ۶۰۰ میلیارد به کشور ضرر زده و قطعی اینترنت تا الان حدود ۹۰۰ میلیارد که دقیقه به دقیقه در حال افزایش است.....باشگاه خبرنگاران جوان لطفا چاپش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
منبع ؟
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۶:۲۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بابا اینترنت رو وصل کنید
از کار و زندگی افتادیم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
حمود لطیفی
۰۱:۰۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دارم بدبخت میشم
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۶:۲۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
قیمت سهمیه ای بنزین باید روی 1000 باقی بماند و قیمت ازاد بشود 3000


در این صورت شوک قیمتی کم خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
آذرخش
۱۶:۲۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اینترنت کی باز میشه لطفا در یک کلام مشخص کنید چه قدر دیگه آخه صبر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۲۲:۰۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
فکر نکنم وصل شه با این وضعیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
با هر ساعتی که از قطع اینترنت بگذره عین بمب ساعتی صبر مردم هم داره تموم میشه! امیدوارم به عواقبش فکر کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ابلفضل
۱۶:۱۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
این کار خلاف حقوق بشره و جز کره شمالی تاحالا هیچ کشوری جرات نکرده انجامش بده که دولت مردان ما خودشونو نشون دادن در اصل زات واقعیشونو
Iran (Islamic Republic of)
نجم الدین
۰۳:۲۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دقیقا.... کره شمالی و ایران
Germany
رز
۱۶:۱۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خسارت فقط سوزوندن اموال عمومی و خصوصیه؟ الان نتو قطع کردین و کلی مردم ضرر کردن..این خسارت نیس؟ بابااز خدا بترسین...ب خاطر امنیت خودتون نت رو بستیننه به خاطر امنیت مردم..نت رو باز کنین از خدا بی خبرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
حرف حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دوستان توروخدا یکی که اطلاعاتش بیشتره بگه احتمالا کی وصل میشه؟ دلم میخواد بشینم گریه کنم پروژه ام مونده رو دستم فردا باید تحویل میدادم
Iran (Islamic Republic of)
,pdn
۱۷:۳۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
ببینید دوستان عزیز قطع شدن اینترنت در راستای امنیت ملی است و هیچ موضوعی مهم تر از امنیت ملی نیست . اگر این کشور امنیت نداشته باشه نه دانشگاهی وجود داره نه پایان نامه ای و نه کسب و کار اینترنتی . به زودی وصل میشه ... احتمالا تا فردا شب
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی رضایی
۱۵:۵۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
فعلا که اینترنت واسه مردم از هر چیزی واجب تر شده، چرا وصل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۵:۴۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام ،
خسته نباشید ،

در مورد آمد نیوز و همچنین دنباله فتنه * ۸۸ * مشکل این است که بی دلیل چیزی کوچکی را سر زبان ها انداخته اید ، مثلا در خبر می آید فلان فرد با هویت نا مشخص در بی بی سی چنان گفت ،

در مورد آزاد سازی فتنه گران آبان ، ببینید به چه مکانی خسارت وارد کرده اند ،
بعد مدعی العموم وارد شود .
Iran (Islamic Republic of)
شهرام دهقانی
۱۵:۴۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خوب شد قطع کردین ......راحت شدیم.....اینستا گرام را کلا قطع کنید....آسایش که نداشتیم.....اخلال گران رو در حضور مردم شلاق بزنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خفه شو
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
داداش کسی مگه مجبورت کرده بود بزور استفاده کنی؟؟خودت مرد باش اینترنت را وصل کردن استفاده نکن
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۸:۰۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
داداش دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۱:۰۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بچه کره شمالی هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خب وقتی وصل شد ازش استفاده نکن البته تویی که این حرفو میزنی وصل بشه با بیل مکانیکی هم نمیشه از اینترنت جدات کرد . کلا مشکل داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
فرهنگ درست استفاده کردن بلد نیستی
Iran (Islamic Republic of)
عظیم خان
۰۸:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
حرفت بوی جهان چهارمی میداد!
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۵:۴۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
یه پیشنهاد دولت بیاد از میان جوونای فارغ التحصیل بیکار ۲۰هزار نفر استخدام کنه بعد اینا به عنوان ناظر برگرانفروشی مشغول بشن بعد هر پرونده ای که تشکیل میدن براش جریمه صادر بشه وجریمه به عنوان دستمزد ناظر پرداخت بشه بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مخ تو من گاز بگیرم تا حالا کجا بودی تو نابغه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
جعفر کاشانی
۰۰:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اختلاس گر خوبی میشی تو
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۱:۰۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
فکر فرار به سرت نزنه ؟. آقا مغزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
لطفا لطفا از مسئولین بخواهید که خسارت هایی که اغتشاش گران به کشور زدند را تا قرون آخر ازشون بگیرند و الکی آزادشون نکنند

پمپ بنزین و بانک و حتی درخت های منطقه مارو هم آسب زدند از کارو زندگی افتادیم کلی هم استرس و فشار روحی بهمون وارد کردن این چند روز تورو به خدا راحت آزادشون نکنید و به اشد مجازات برسونید

راه رو بسته بودن نوبت پزشک بابام که از چند وقت قبل به زور گرفته بودیم کنسل شد حالا هم کلی درد داره این خسارت ها رو باید پس بدن و براش مجازات بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
یه شدت موافقم
اونام که منفی می دن نمی دونم کدوم کشور هستید اما اگر از اغتشاش حمایت می کنید شما هم حتما هر جا هستید به چیزی اعتراض دارید پس لطفا خونه و ماشین خودتون رو به نشانه اعتراض آتش بزنید حتما جواب می ده

نه اینکه برید خونه و ماشین همسایه دو تا محله اونور تر رو آتیش بزنید بگید مرگ خوبه و ما بهش رای می دیم و نیازه اما برای همسایه بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۵:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خودتون تو رفاهید مردم تو ذلت و سختی خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دشواری، دشواری نداریم ما اینجا خیلی ام عالی
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
دلتنگ
۱۵:۱۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اینترنت کجایی دقیقا کجایی
کجایی تو بی من تو بی من کجااایییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
از وقتی نت قطع شده، تنها سرگرمیم شده خوندن اخبار
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۳۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
حاجی مثل منی
هخخ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
منم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۳۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
درد داره بی اینترنتی......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
از وقتی نت قطع شده، تنها سرگرمیم شده خوندن اخبار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
نه خداییش بازار خبرنگاران جوان خیلی داغ شده تا قبل من یکبار هم نگاش نمیکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دقیقا همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
Elin
۱۵:۱۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
تو رو خدا نت رو وصل کنیننننننننننن
من نگران حال یه نفرم باید باهاش ارتباط برقرار کنم
تو رو خدا محض رضای خدا تا امشب وصلش کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مسئولینو درک کنید.
تا هر کی از این چند روز فیلم گرفته رو نگیرن نمیتونن اینترنتو وصل کنن :)
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۵:۰۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
هزاران کسب و کار ایرانی در اینترنت تعطیل شده . اگه میرفتیم از اشغال دونی پول در میاوردیم بهتر از این بود که رفتیم دانشگاه مهندسی کامپیوتر خوندیم سالها وقت گذاشتیم تخصص کسب کنیم امروز بشیم یه برنامه نویس در ایران که بی دلیل منبع درآمد زن و بچمون قطع بشه من اجاره خونه دارم قسط بانکی دارم اینترنت قطع کردید به هزاران نفر دقیقا مثل من ضربه زدید ... بدبخت شدیم رفت سه روزه به چند نفر قول داده بودم پروژه تحویل بدم پولی که واسه تبلیغات داده بودم رفت پولی که واسه اینترنت داده بودیم چی ؟ قراره سه روز به بسته ی مردم اضافه بشه ؟ قطعا نه این حق الناس نیست ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
چطور با برکناری قضات قرار نیست به پرونده های مختومه رسیدگی شود در صورتیکه طبق ماده ۵۹۷قانون مجازات حتی در صورت برکناری قاضی در هر حال موظف به جبران خسارت وارده هستند این حرف ایشان خلاف قانون است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام
درود بر اون دسته از مسولان زحمتکش که البته تعدادشون کمه ولی نمیدونم چرا یاد اون جمله معروف امام (ره) میفتم که فرمودند(( بترسید از روزی که مردم بدانند در باطن ذات شما چیست...))
با قطع اینترنت بطور مستقیمم و غیر مستقیم 5 میلیون جوان که به سختی کار در فضای مجازی برای خود دست و پا کردن از نون خوری میفتن! دانشجوها فلج شدند! با ژورنال های بین المللی نمیشه ارتباط گرفت و از نظر علمی کشور صدمه وحشتناکی میخوره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
عزیزم نت وصل میشه چند روز دیگه

دانشگاه هم تعطیل بود ما دانشجوها کلی کیف کردیم از تعطیلی دستشون درد نکنه این چند وقت چرا جو الکی میدی
سایت ها و فروشگاه های داخلی و پیامرسان های داخلی فعال هستند و عادی دارن خدمات ارائه میدن خودم همین چند روز خرید اینترنتی کردم تا آخر هفته هم قرار شده بیارن دم خونه تحویل بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
واسه دانشجو هایی که درس براشون مهم نیست بله کیف کردند ولی واسه ما که نمرمون رو هواست و کلی پول کلاس دادیم و باید پروژه تحویل بدیم از همه چی عقب میمونیم نمیدونم تا کی بی فکری تا کی قضاوت زود هنگام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سه ساله دنبال گرفتن یه نامه اداری بودم حالا که تونستم تا ۹۰ درصد کار رو حل کنم برای یک دستور از مریوان به تهران حوالم دادن. با این قیمت بنزین که نمیتونم برم تهران نت هم که قطعه تا بتونم از اینطریق نامه هام رو بفرستم و جواب بگیرم. خدا لعنتتون کنه که به تنها چیزی که فکر نمیکنید راحتی مردمه. شما از ترس جون خودتون نت رو قطع کردید نه امنیت مردم چراکه با قطع نت زندگی خیلیا رو فلج و ناامن کردیدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
آقای محترم سایت های دولتی و ادارات و بانک ها و پیامرسان های داخلی روی شبکه ملی اطلاعات هستند و فعال و در دسترس هستند یه بررسی کنید بعد زرتی پیام بزارید
ایمیل هم chmail.ir کاملا وصل و بدون مشکله و برای ارسال و دریافت پیام فعلا استفاده کنید تا دو روز دیگه نت وصل شه
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۵:۲۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
الان مردم باید تو سختی باشن تا اشوب نکنن
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۵:۰۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اینترنتو وصل کنین کار داریم چرا درک نمی کنین؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۱۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اکسیژن که نداریم آب و برق و گاز هم قطع کنن همه چیز اوکی میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۵۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
تازه اگر تلویزیونم قطع کنن همه چیز درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
قرار نیست به پروند های مختومه رسیدگی شود پس حق الناس چه میشود واقعا که برکناری قاضی چه دردی از مردم دوا میکنم از من مال باخته که ناحق رای قطعی دادند و حتی فرصت ارایه دلیل هم ندادند چه کسی باید دفاع کند حق وانصاف اینست که مجددا به حق مردم توسط قاضی عادل رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مظلوم تر از اینترنت وجود نداره هر ارگانی که دلش بیاد قطعش میکنه یه جای مستقلی هم وجود نداره مسئولیتش با اون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
این چند روز امنیت مردم بود که مظلوم واقع شد و اغتشاشگران از طریق اینترنت هدایت میشدند. انشالله مشکلات امنیتی که حل بشه و ارازل اوباش دستگیر بشوند سریع وصلش میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اینترنت رو قطع کردید مردم قحطی بنزین رو فراموش کردن
برق رو هم قطع کنید مردم قطعی اینترنت رو فراموش کنن
بعد آب رو قطع کنین مردم قطعی برق رو فراموش می کنن
به مردم بگید خودشونو فراموش کنن مردم خودشونو فراموش می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
این دیگه چییییییییییییییییییییییییییییییههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
Sajjad
۱۴:۴۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دولت میخواد مردم رو چیکار کنه.احتمالا یک قانون جدید به خاطر رشد خود کشی برای مردم وضع میشه که به خاطر خود کشی هر فرد از خانواده اون پول بگیرن تا به قشر آسیب پذیر کمک بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خیلی عالی گفتی. 20 سالمه. خیلی وقته جدی به فکر یک راه خودکشی کم درد و سریع هستم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
میشه قبل مردن یک سری بمن بزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
۰۱:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
داداش من که ۲۰سالته هرگز نا امید نشو در این مملکت که خر تو خره راحت میش به ارزوهات برسی
لطفا کلمنتمو ثبت کنیین
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۴۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
کی میگه گرونی نیست تو همه چیز اثر گذاشته بزارین مردم بفهمن که اوضامون بده ما بد بخت میشیم با این کار از فیش حقوق ام به جایی که چیزی اضافه بشه به خاطر کم شدن مشتری چیزی ام کم میشه ما کار ساختمانی میکنیم مصالح میبریم ماسه وانتی 160 تومن میبردیم الان شده 220 تومن کسی سمتش نمیاد ما نمیخوایم خیر شما به ما برسه ضررش نرسه
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۴:۳۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
(تصمیم گرفتند کاری انجام شود که از این مجرا به ""کشور"" آسیب وارد نشود)

مردم جز کشور محسوب نمیشوند؟
خسارتی که طی این چند روز به افرادی که از این طریق تحصیل،کسب درآمد،رفع نیاز های ضروری و ... میکردن ،خسارت ب کشور محسوب میشه

تا زمانی که مسئولین (برگزیده مردم)، ""کشور"" و مردم رو از هم جدا بدونند غیر از اینکه دردی از درد های مردم رو کم نمیکنند چند تا درد دیگه ام خودشون ایجاد میکند و این داستان ادامه دارد..
(اندکی تفکر)
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه اکبری
۱۴:۳۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خواهشا اینترنت رو وصل کنید، کل زندگی مردم به اینترنت بستگی داره
Iran (Islamic Republic of)
سيمای لر | simayelor
۱۴:۳۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید .

لطفا مشکل اینترنت رفع کنید سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خدا وکیلی صد تومن میدم انترنتو وصلش کنید
اینم شانس مایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
چند میگیری دیگه کامنت تکراری نذاری
Iran (Islamic Republic of)
Amirali
۱۴:۳۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
تمام کسب و کار ما به اینترنت آزاد بستگی داره، چرا قطع میکنید و هیچ اطلاع رسانی هم ندارید از زمان وصل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بنظر من تنها دلخوشی اکثر جوونا اینرنت نمومنش خودم وقتی اینترنت نباشه باعث میشه اونایی هم که مثه من وقتی از سر کار میان خونه فقط سرشون تو گوشی و اینترنت و... از سر بیکاری پاشن بیان تو خیابون بعدشم جو گی بشن یه حرکتی بزنن.
Iran (Islamic Republic of)
mhmd
۱۴:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دیشب خواب میدیدم اینترت وصل شده اینقدر خوشحال بودم
Iran (Islamic Republic of)
احمر
۱۴:۴۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
رفتی تو چه سایتی؟چی جستجو کردی؟چیزی پست کردی؟خوش به حالت
Iran (Islamic Republic of)
Davood
۱۵:۴۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
آره منم خواب دیدم اینترنت وصل کردن حتی دو تا اتک هم زدم وار بردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
ببینید من 13 بار کامنت دادم گفتم به گوش مسئولین مرتبط برسونین به موتورسیکلت های 10 سال کار کرده کارت سوخت نمیدن یک چهارم موتورهای مملکت بالای 10 سال سنشونه بگید این قانون رو درست کنن به خدا ما هم موافق اتش زدن بانک ها نیستیم ماها رو مجبور به این کارا نکنین اصلا انگار مسئولا میگن تا جایی رو خراب نکنین ما صدای شما رو نمیفهمیم
-
#president
۱۴:۲۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
چرا دغدغتون قطعی اینترنته ؟ چرا نمیگید بنزین رو ارزون کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
تنها دلخوشیمون اینترنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
حالا گیریم بگیم مگه گوش میدن؟؟!!!!!:/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
آقا بنزین رو بکنید 12000 تومان قیمت جهانی ولی نت رو وصل کنید تمام بدنم درد میکنه چند روز قطعه

البته خودمونیم ایتا و آپارات و بعضی سایتای داخلی هم این چندروز مجبور شدم باهاشون ور برم چیزای جالبی هستن خدا خیرشون بده نبودن مجبور میشدم درس بخونم دپرس میشدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بنزین یه چیزه ، اینترنت یه چیز دیگه
ربطی هم به هم ندارن
امثال شما انقدر به امنیت کشور صدمه وارد کردن
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۴:۲۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دموکراسی فقط دموکراسی مستقیم آتن، بقیه ادا درمیارن.
Iran (Islamic Republic of)
Hamidddd
۱۴:۲۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اگه پریم به خاطر اینکه نمیتونم باهاش حرف بزنم گریه کرده باشه به خدا قسم کسی که باعثش شد رو کاری میکنم عزرائیل شبو روز واسش بندری بره!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
آمریکا هیچ غلطی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
رفیق اس ام اس بهش بده تماس بگیر

ایتا هم وصله توی اون میتونی بهش پیام بدی و حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۵۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
قبلش مشقاتم بنویس .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
هم خوب شد اینترنت رو قطع کردین و هم بعضی از آشوبگران را دستگیر کردین. کاش اونایی که مسجد رو آتش زدن رو تحویل من میدادین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
برو دم محلتون حتما میبینشون لابد میخوای دست بسته تقدیمت کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
none
۱۴:۲۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
از هر خانواده حداقل دو سه نفر از طریق اینترنت کسبِ درآمد میکنند
خواهشا به گوش مسئولین برسانید که هرچه زودتراینترنتو وصل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اگه کارتون درسته
اگه حق هستین
اگه مومن و خدا پرست هستین
اگه دنبال عدالت و برقراری اسلام ناب محمدی هستین
چه باک از دشمن دارین که وقتی داستان پیامبران را در قرآن میخوانیم وقتی پیامبران توسط دشمنانشان تهدید میشدند نمی ترسیدند بلکه میگفتند هرکاری از دستتان بر می آید انجام دهید که ما منتظر میمانیم و شما هم منتظر باشید چون به خدا اعتماد داشتن که در راه نیک چیزی جز نیکی نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
ما از کار و زندگی افتادیم، حتی بیشتر کارمندان بهداشت هم بدون اینترنت خدماتی نمیدهند. ما درس داریم، امتحان داریم، انتخاب واحد داریم،یعنی چی آخه لطفاً لطفاً لطفاً اینترنت رو وصل کنید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
پرفسور کجا زندگی میکنی؟ واقعا ایرانی؟

اگه ایرانی باید خدمتت عرض کنم سایت دانشگاهها روی شبکه ملی اطلاعات هست و باز هست هر خدماتی هم با سرعت خوب ارائه میدهند!
واقعا اول چک کن بعد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ن جناب سایت دانشگاه کار نمیکنه یکم خودت رو اپدیت کن اگه کار میکرد ک انقد همه نمیگفتن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۰۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
"اسماعیلی با بیان اینکه بنا نیست اگر قضاتی از کار برکنار شوند، پرونده‌های مختومه مجدد مورد بررسی رسیدگی قرار گیرند، افزود: اگر حکم صادره خلاف شرع و قاضی بر کنار شده باشد و یا قاضی سر کار باشد به این پرونده مجدد رسیدگی می‌شود."
خب شما توضیح بدید که قضات برکنار شده دقیقا به چه دلیلی برکنار شدند!؟ آیا مگر غیر این نیست قضاتی که بخاطر رشا و ارتشا و زدوبند برکنار شدند پس یقینا در پرونده ها و احکام صادره دخل و تصرف غیرقانونی و ناعادلانه داشته اند.!؟ پس اگر بنا نیست که رسیدگی شوند پس حق و حقوق ضایع شده اشخاص چه خواهد شد!؟ پرونده هایی که بوده که حکم اعدام یا حبس طولانی یا ردمال یا حذف حق بوده , تکلیف اینها چه خواهد شد.!؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اقا لطفا وصل کنید نتو ما درامدمون از اونجاست داریم بیچاره میشیم لطفاااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
وصل میشه به زودی

انشالله ازین به بعد سعی کنید هاستتون رو به دیتا بیس های داخلی منتقل کنید و روی شبکه ملی اطلاعات قرار بدید و از نرم افزار هایی که روی شبکه ملی هستند هم استفاده کنید که مشکل خیلی جدی براتون پیش نیاد آینده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مهندس گیرم روی سرور ایرانی بذاری و سایتت بالا بیاد وقتی مردم دسترسی ندارند چ فایده دارد همه yjc نیستن ک اسم سایتشون تو اخبار بذارن ک
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اقا لطفا وصل کنید نتو ما درامدمون از اونجاست داریم بیچاره میشیم لطفاااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
فلسفه اینترنت ملی هم متوچه شدیم!!!! عملی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
ایکاش یکی به این آقایون شاک بفهمونه که خسارت فقط بانک و سطل آشغال آتیش زدن نیست! خسارت، تعطیلی کسب و کار مردم هم هست. شکایت از شاک بابت این خسارتها رو واقعا کسی بررسی خواهد کرد!؟ بسه دیگه ... شورشو در آوردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
شما رو به پیر به پیغمبر قسم اینترنت رو وصل کنید . بدبختمون کردید. اینقدر که قطعی اینترنت به مردم ضرر رسوند هنوز گرونی بنزین نرسونده . همه ش امروز فردا می کنید .
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۳:۵۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اینترنت وصل کنید چند روزه از کار و زندگی اوفتادیم
Iran (Islamic Republic of)
none
۱۳:۵۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
شما رو به قران قسم وصل کنید اینترنتو ، تمام تحصیل و زندگی و کار ما مردم وصلِ به اینترنت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
میخوای درس بخونی بعد بیکار باشی چه فایده؟الان بیکار باش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بابا وصل کنین اینترنتو بخدا الان 3 روزه قطعه... هرجایی دنیا بگی بهت میخندن ک 3 رو نت رو قطع کردن .. شورشو در اوردین با این کشور داریتون بخدا
Iran (Islamic Republic of)
mhmd
۱۳:۵۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
به احتمال زیاد تا امشب وصل میشه به گفته ی خودشون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اقا اینترنت وصل کنین از بی حوصله گی موندم چیکار کنم الان نزدیک چهار روزه قطع خواهش میکنم وصلش کنین
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۱۴:۴۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
برادر من چرا میگی خواهش میکنم؟ یعنی میخوای واسه کمترین چیزایی که حقته بهشون التماس کنی؟ یا باید درستش کنن یا بزور متوصل میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
همین که اینترنت رو قطع کردید باعث افزایش خشم مردم شده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
میدونی با قطع کردن اینترنت چه آسیب مالی به مردم وارد کردین چه جوری میخوایم رو قیمت ها نظارت کنین
اگه قدرت اینو دارید که افزایش قیمتها جلو گیری کنین پس تا الان چرا این کارو نکردیم موقعی که خودرو و مسکن افزایش پیدا کرد کجا بودین ((از جیب مردم به جیب خودتون)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
برای این گرونیا کسی نگفته رفتم گوشت بخرم یا کسی نگفته رفتم ماشین هیبریدی بخرم دیدم 100 میلیون گرون شده.
اکثریت نوشتن تخم مرغ و گوجه. یعنی ارزون قیمت ترین خوراک. قابل توجه مسولان
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۱۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
نون و تخم مرغ گوجه مدتهاست که غذای مردم ایران شده چون فدرت خرید مردم کم شده متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
فجر+5
۱۳:۵۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
ای پروردگار عالم و آدم و اینترنت. لطفا اینترنت رو به ما باز گردان. الهی العفو
Iran (Islamic Republic of)
mohammadreza
۱۳:۵۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
آخه این چه وضعشه؟؟ما مگه چه گناهی کردیم؟؟مردم ریختن تو خیابونا بلا ها سر ماست:/خدا میدونه این اینترنت رو میخواین کی وصل کنین.الکی فقط پول بسته دادیم کی پاسخگو هست؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۱۳:۴۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مطمئنن خسارتی که قطعی اینترنت به مردم زده هزاران برابر خسارتی هست که معترضین به گرانی بنزین زدن.
Iran (Islamic Republic of)
ملایری
۱۳:۴۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
حالا چند روز اینترنت نداشته باشید چیزی ازتون کم میشه.چهل سال پیش جوونهای مثل شما از جونشون برای این مملکت گذشتند.ولی شما حاظر نیستیداز چند روز قطعی اینترنت بگذرید.
Iran (Islamic Republic of)
Alef
۱۵:۲۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
شما جوابگوی این چند روز بیکاری ملتی که کارشون توسط اینترنته میشی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
متحولم کردی!!!!:)))
Iran (Islamic Republic of)
خسته
۱۶:۲۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
چهل سال پیش جوانان از طریق رادیو و غیره ارتباط برقرار میکردن هیچ کس پا نشد بیاد رادیو ها رو جمع کنه یا قطع کنه الان دورانیه که همه چی رو اینترنت میچرخه کارهای روزمره و شغل هامون سرگرمی و تفریحمون همه چی شده تو اینترنت کمی درک داشته باشین حداقل شما ملت دیگه این حرفا رو مثل خنجر تو قلبمون نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بلای امثال توی بی عقل ها رو داریم میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اگر اینترنت بین الملل وصل نشه دیگه نه بسته میخرم .گوشی اندروید هم میفروشم ویک گوشی ساده میگیرم .خداحافظ به امید دیدار تا سال ۲۰۲۵که اینترنت ماهواره ای بدون فیلتر میاد ودیگه نمیشه قطعش کنید و فیلتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بابا شمارو سر جدتون وصل ش کنین این اینترنتو اخه خدایا من چ گناهی کردم که اینجوری میکنی باهام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
الان ایمیل رو چطور باید چک کنیم؟ یک مقاله isi برا پایاننامه فرستادم، چند روز است نمیدونم در چه وضعیتی است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
آب و گاز هم قطع میکنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بابا تو هزاره سوم قطعی 3 یا 4 روز اینترنت یعنی توهین به مردم
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۱۳:۳۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
كاش مسولين متوجه بودند فردي ٤٠٠ هزار تومن كرايه ميداده ميرفته سركار الان بايد ٨٠٠ هزار تومن بده و كل حقوقش يك ميليون و هشتصد هزار تومن بوده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۳۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
صبح کرایه 8000 تومنی رو 15000 تومن دادم ، گوجه رو خریدم 10000 تومن ، قیمت خودرو رو نگو داره یکسره کنتور میندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اب قطع گاز قطع اینترنت قطع مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ ازاد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۳۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
پیام های همه تون رو از اول تا آخر خوندم (بیکارم دیگه).
اکثرا التماس میکنن که نت وصل شه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مرسی که هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
تو دیگه از همه بیشتر میخوای اینترنت وصل شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
من که از خنده مردم خوبه حرفای طنز ولی واقعی میزنن
۱۲
آخرین اخبار