معاون کمیته امداد استان همدان:

بیش از ۲۸ هزار ایتام و محسنین در همدان شناسایی شده اند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان گفت: امسال ۲۸ هزار و ۵۰۰ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین شناسایی شدند.

شناسایی بیش از ۲۸ هزار اکرام ایتام و محسنین در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، غلامرضا صیاد زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان گفت: در ۷ ماهه امسال ۲۸ هزار و ۵۰۰ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت اهدا کردند.

او با بیان اینکه حامیان می‌توانند از طریق تمامی خودپرداز‌ها و درگاه‌های پرداخت عضو شتاب به صورت کارت به کارت کمک‌های نقدی خود را به فرزندان معنوی تحت حمایت اهدا کنند، افزود:هم اکنون بیش از ۲۸ هزار و ۵۰۰ حامی نیک‌اندیش از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در استان همدان حمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان با بیان اینکه ۶ هزار و ۸۰۵ یتیم و فرزند محسنین از حمایت این پدران معنوی بهره‌مند می‌شوند، عنوان کرد: این حامیان ماهانه حداقل ۵۰ هزار تومان به فرزندان تحت حمایت خود پرداخت می‌کنند.

صیاد زاده با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته حامیان کمک‌های خود را تنها از طریق دو بانک عامل و با دارا بودن کد شناسه اختصاصی واریز می‌کردند، گفت: هم اکنون تمامی درگاه‌های پرداخت عضو شتاب برای اهدای کمک‌های نقدی به فرزندان معنوی فعال است و حامیان می‌توانند از طریق این درگاه‌ها به صورت کارت به کارت و یا با مراجعه به سایت کمیته امداد کمک‌های خود را به فرزندان تحت حمایت اعطا کنند.

او با تأکید بر اینکه تمامی کمک‌های حامیان نیک‌اندیش مستقیم به دست ایتام و فرزندان محسنین می‌رسد، افزود: طی هفت ماهه امسال حامیان بیش از ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت اهدا کرده‌اند.

انتهای پیام/ب


حامیان بیش از ۱۴ میلیارد  تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت اهدا کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.