وجود بیش از ۳ هزار حامی ایتام و محسنین در ملایر

مدیر کمیته امداد ملایراز وجود بیش از ۳ هزار حامی ایتام و محسنین در این شهرستان خبر داد.

وجود بیش از ۳ هزار حامی ایتام و محسنین در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تیمور کرمی مقدم، مدیر کمیته امداد ملایربا اشاره به اینکه تعداد ایتام و محسنین زیر پوشش این نهاد یک هزار و ۳۱۲ نفر است گفت: از این تعداد ۳ هزارو ۸۴۵ حامی حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته  نیکوکاران  و حامیان بیش از ۴ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کردند و پیش بینی می‌شود این رقم امسال به ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه همزمان با هفته کرامت تعداد ۴ پایگاه در سطح شهرستان، میعاد گاه‌های نماز جمعه، و بقاع مترکه برای جذب حامی پیش بینی شده است افزود: پیش بینی می‌شود در ایام ماه مبارک رمضان ، هفته کرامت و شب‌های قدربیش از ۱۰۰۰ حامی با تلاش واحد اکرام کمیته امداد ملایر جذب شود.

کرمی مقدم با اشاره به اطعام  بیش از ۶ هزار نفر از ایتام و مدد جویان کمیته امداد این شهرستان در ماه رمضان امسال همزمان با هفته کرامت با کمک‌خیران، نیکوکاران و اداره‌اوقاف افزود: ماه رمضان سال گذشته  ۵ هزارو ۱۰۰ نفر از ایتام و‌مددجویان این نهاد اطعام شدند.

انتهای پیام/ب

اطعام بیش از ۶ هزار نفر از ایتام و مدد جویان کمیته امداد ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.