آزار جنسی و فساد اخلاقی در پارلمان انگلیس

افزایش شمار نمایندگان زن پارلمان انگلیس که به دلیل اذیت و آزارهای جنسی در محل کار خود از مقام خود کناره گیری می‌کنند مایه​ نگرانی فعالان حقوق زن در این کشور شده است.

آزار جنسی و فساد اخلاقی در پارلمان انگلیسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی‌ان‌ان، افزایش شمار نمایندگان زن پارلمان انگلیس که به دلیل اذیت و آزارهای جنسی در محل کار خود از مقام خود کناره گیری می‌کنند مایه​ نگرانی فعالان حقوق زن در این کشور شده است به طوری که تاکنون ۱۲ نماینده زن پارلمان انگلیس به دلیل اذیت و آزار‌های جنسی از سوی همکاران و کارکنان پارلمان یا از حزب محافظه کار خارج شده اند یا به طور کل، از دنیای سیاست کناره گرفته اند.

نیکی مورگان,​ وزیر فرهنگ کابینه انگلیس در این باره گفت: «تهدید به مرگ هر روز برای زنان نماینده ارسال می‌شود,​ هر صبح که آن‌ها ایمیل‌های خود را باز می‌کنند، با تهدید‌های این چنینی روبرو می‌شوند. از سوی دیگر کارکنان خدماتی پارلمان نیز با نمایندگان زن برخوردی بی ادبانه و گستاخانه دارند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
bm.soq
۲۳:۵۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
پیرو ولایت باشید تا آسیبی به شما نرسد ،،،
کاش ملتها این سخن حق را درک می‌کردند
که راز آسودگی و خوشبختی می‌باشد
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۲:۰۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
هر دم از این باغ بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر انگلیس
مرگ بر انگلیس
مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
محمد از گلستان
۱۱:۱۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
باسلام . بله باید اینطور باشه . اونا در مهد تمدن زندگی میکنندو ادعای برتری نسبت به تمام ملت های دیگر دارند.هرچند تمامشون با چپاول وغارت نفت و دیگر معادن دیگر کشور ها با قلدری وحتی کشتار مردم ضعیف ارتزاق میکنند.بهوش باشیم که زیر اون دستکش مخملی چنگال کرکس خفته است.این کرکس ها به زنان خودشان هم رحم نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۱:۰۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
محل امن زن كانون گرم خانواده وتربيت نيك فرزندان است.نه دوشا دوش مردان در هر ناكجا آبادي.واين نمونه اي از رسيدن به دمكراسي زنان است.خانه امن براي آنها زندان است.قرار گرفتن دركنار عده اي مرد رسيدن به حقوق زنان است.وخوب هم مي رسند.
آخرین اخبار