میزبانی از هیئت دانش‌آموزی صهیونیستی، جدیدترین اقدام امارات برای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو

امارات در چارچوب عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، در چارچوب فعالیت‌های کنفرانس «المپیاد جهانی رباتیک»، میزبان یک هیئت دانش‌آموزی صهیونیستی بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، در تازه‌ترین اقدام برخی کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، دبی در چارچوب فعالیت‌های کنفرانس «المپیاد جهانی رباتیک» که چند روز پیش در امارات برگزار شد، میزبان یک هیئت دانش‌آموزی صهیونیستی بود.

رسانه‌های صهیونیستی این خبر را پوشش دادند و شهرک‌نشینان هم به طور گسترده‌ای تصاویر این پنج دانش‌آموز را در حالی که پرچم رژیم اشغالگر صهیونیستی را در دبی به اهتزاز درآورده بودند، منتشر کردند.

در همین چارچوب، حساب کاربری «اسرائیل در خلیج فارس» وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی نوشت: «از امارات به سبب موفقیت در برگزاری المپیاد جهانی رباتیک و میزبانی از تیم اسرائیلی تشکر می‌کنیم.»

این اقدام امارات در جهت عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر با محکومیت قاطعانه جنبش مقاومت فلسطین «حماس» مواجه شد. به طوری که حازم قاسم، سخنگوی این جنبش، در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «مشارکت هیئت اسرائیلی در کنفرانس علمی در دبی پافشاری بر عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر به شمار می‌رود تا به اشغالگری‌های خود در خاک فلسطین همچنان ادامه دهد.»

او افزود: «این رفتار مجرمانه، رژیم اشغالگر را به تداوم تجاوزات و ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه مردم فلسطین و مقدسات آن تشویق می‌کند. این رژیم باید دشمن اصلی امت‌های عربی و اسلامی باقی بماند و همه این امت‌ها باید برای رویارویی با این رژیم متحد و منسجم باشند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
دولت امارات قبر جدید برای خودش خرید
آخرین اخبار