راه اندازی پویش اهدای کتاب به مناطق محروم قزوین

مدیر کارگروه تعلم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین از راه اندازی پویش جمع آوری و اهدای کتاب‌های درسی و غیردرسی به مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد رجبی مدیر کارگروه تعلم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) گفت: با توجه به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم و روستاها، یکی از مواردی که مورد توجه قرار گرفت این بود که کتاب و کتابخانه آنگونه که باید در دسترس کودکان و نوجوانان نیست.

رجبی افزود: با توجه به این موضوع با همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان، پویش جمع آوری و اهدای کتاب‌های درسی و غیردرسی به مناطق محروم راه اندازی شد.

به گفته او، با تبلیغاتی که انجام شد در ۲ ساعت نخست کار، ۵۰۰ جلد کتاب درسی و غیردرسی ویژه گرو‌های سنی مختلف از سوی مردم اهدا شد که این کتاب‌ها پالایش و متناسب با گروه‌های سنی در مناطق محروم توزیع می‌شود.

رجبی اعلام کرد: در این برنامه دهستان‌های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (ع) شامل دهستان زوارک در الموت شرقی، دستجرد در الموت غربی و دهستان چوقور در طام سفلی در دستور کار ما قرار دارد که ۳۰ مدرسه در این مناطق وجود دارد که کتاب‌های اهدایی بر اساس گروه‌های سنی و نیاز افراد توزیع می‌شود.

او تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها در منازلشان کتاب‌های بلااستفاده دارند و کسانی هستند که در سال‌های گذشته در کنکور شرکت کردند و دیگر نیاز به کتاب‌های درسی خود ندارند، این افراد می‌توانند با اهدای این کتب در کمک فرهنگی به همنوعان خود در مناطق محروم سهیم باشند.

انتهای پیام/ک

راه اندازی پویش جمع آوری و اهدای کتاب‌های درسی و غیردرسی

برچسب ها: سپاه ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار