برای کاهش بار ترافیک در استان نقشه راه باید تدوین شود

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت:برای کاهش بار ترافیک در استان نقشه راه باید تدوین شود.

ه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در همایش تجلیل از راهوران محله و نمونه‌های ترافیکی استان گفت: خط و مشی حوزه معاونت عمرانی استفاده از خرد جمعی وتقویت ارتباط با دستگاه‌های امر در بخش ترافیک است.

پیمان آرامون افزود: ۷۹ خدمت در سطح شهر شناسایی شده که در حال وصل کردن به شبکه اینترنت برای جلوگیری از کاهش تردد و سفر در داخل شهر‌ها هستیم.

وی ادامه داد: یک نقشه راه در حوزه ترافیک استانی در دستور کار قرار گرفته و بصورت گروهی باید تصمیم گرفته شود.

آرامون با تاکید بر تقویت فرهنگ ترافیک و تغییر رفتار‌های ترافیکی در سطح استان گفت: متاسفانه یکی از مشکلات پیش رو دریافت گواهینامه رانندگی بصورت راحت‌تر است بر همین اساس از فرماندهی انتظامی درخواست داریم در خصوص صدور گواهینامه سخت گیری بیشتری انجام گیرد.

او با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ساماندهی سرویس‌های مدارس اذعان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر مراکز معاینه فنی هم ساماندهی شدند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: طرح ابرار در راه‌های روستایی توسط سازمان راهداری در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر ۷۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی در برنامه کاری مجموعه می‌باشد.
 
انتهای پیام/م
 

همایش تجلیل از راهوران محله و نمونه‌های ترافیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.