شرکت ها‌ی مسافربری در جابجایی ایمن زائرین اربعین حسینی (ع) نقش بسزایی دارند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر نقش شرکت‌ها و موسسات مسافربری در جابجایی ایمن زائرین اربعین حسینی (ع) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جلسه آموزشی توجیهی کنترل و نظارت ناوگان عمومی مسافربری ستاد اربعین حسینی (ع) با حضور صاحبان شرکت‌ها و موسسات مسافربری و مدیران فنی شرکت‌ها و معاون و کارشناسان حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی و نماینده پلیس راه استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.

فروغ فاریابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به اهمیت سفر اربعین و پیش بینی تعداد بیشتر زائر در سال جاری با توجه به سهولت سفر نسبت به سال قبل افزود: نقش شرکت‌ها و موسسات مسافربری و نیز مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر در جابجایی ایمن زائرین بسیار پر رنگ و با اهمیت است.

او گفت: انتظار میرود صاحبان شرکت‌ها و موسسات فنی در خدمات دهی و ایمن سازی وسیله نقلیه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا زائران عزیز اربعین در طول مسافرت با مشکل خاصی مواجه نشوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از رانندگان اتوبوس‌ها خواست در طول سفر نسبت به ایمنی کامل وسیله نقلیه خود اطمینان کافی و لازم را داشته باشند و امکانات رفاهی از جمله آب آشامیدنی را مد نظر قرار دهند و نسبت به نظافت و تمیزی و سالم بودن صندلی‌ها و نیز فراهم نمودن امکانات سمعی و بصری اقدامات لازم را انجام دهند تا زائران با آسایش کامل مسافرت نمایند.

این مقام مسئول در پایان گفت: با توجه به اهمیت موضوع بازرسین و کارشناسان فنی و پلیس راه استان با دقت و وسواس بیشتری نسبت به کنترل وسایل نقلیه و اتوبوس‌ها در این ایام اقدام خواهند نمود و متخلفین را جهت رسیدگی به تخلفات به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ معرفی خواهند کرد.
 
انتهای پیام/م
 

جلسه آموزشی توجیهی کنترل و نظارت ناوگان عمومی مسافربری ستاد اربعین حسینی (ع)  برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.