بد شانسی ژاوی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال السد قطر برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا از شانس کمی بر خوردار است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال السد قطر و الهلال عربستان درحالی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان لوچسکو در الهلال به پیروزی ۴ بر یک رسیدند تا گام بلندی برای صعود به فینال بردارند.

گومیس در دقیقه ۳۳، علی البلیهی در دقیقه ۴۵، سالم الهجری در دقیقه ۶۰ (گل به خودی) و محمد الشلهوب در دقیقه ۶۷ گلزنان نماینده عربستان در این بازی بودند و تک گل شاگردان ژاوی را هم گومیس فرانسوی در نیمه اول وارد دروازه خودشان کرد.


بیشتر بخوانید: السد قطر ۱ - الهلال عربستان ۴/ گام بلند رئیس‌ها برای صعود به فینال/ شاگردان ژاوی در خانه غافلگیر شدند


السدی‌ها که در دقیقه ۳۵ با اخراج و کارت قرمز عبدالکریم حسن، ۱۰ نفره شدند، این بازیکن را در دیدار برگشت که در عربستان برگزار می‌شود، در اختیار ندارند، اما خبر بد برای هواداران این تیم این است که بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد نیز با دریافت کارت زرد در این بازی از دیدار برگشت برابر الهلال در عربستان محروم شد تا ژاوی از او و عبدالکریم حسن در دیدار برگشت نتواند استفاده کند.

ژاوی پس از پایان این دیدار از عملکرد داوری راضی نبود و همچنان رسانه‌های قطری عملکرد داور عمانی را ضعیف دیدند. این داور در نیمه اول، گابی کاپیتان السد قطر را هل داد.

شاگردان ژاوی برای رسیدن به فینال ۲ هفته دیگر در عربستان کار بسیار دشواری برای صعود خواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.