تامین مایحتاج ۱۵۰ خانوار تحت پوشش انجمن امید در جشن مهر

مدیر عامل انجمن امید ارومیه گفت:ان انجمن مایحتاج ۱۵۰ خانوار تحت پوشش انجمن امید در جشن مهر تامین کرده است.

سیروس صادقی مدیر عامل انجمن خیریه امید ارومیه در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت:واحد مددکاری انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان آذربایجان غربی سالانه در دو نوبت جشن‌هایی، جهت حمایت از مددجویان در اسفند (جشن نوروز) و شهریور ماه (جشن مهر) برگزار می‌کند.

او ادامه داد:هدف از برگزاری این جشن‌ها فراهم کردن ساعاتی شاد و مفرح برای خانواده‌های بیماران مبتلا به سرطان و تقویت حس نشاط و امید به زندگی در خود بیماران است.
 
همچنین با اهدای بسته‌های مواد غذایی، بهداشتی، لوازم‌التحریر، پوشاک و مبلغ نقدی در قالب هدیه نیز به خانواده‌های این بیماران کمک می‌شود.

مدیر عامل انجمن خیریه امید ارومیه گفت:واحد مددکاری انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان آذربایجان غربی در نظر دارد جهت حمایت از ۱۵۰ خانوارتحت پوشش نیازمند مبتلا به سرطان برنامه‌ای با عنوان جشن مددکاری مهر امید که سالانه درآستانه بازگشایی مدارس اجرا می‌شود برگزار نماید.

صادقی در رابطه با بودجه انجمن مددکاری امید اظهار کرد: این انجمن یک سازمان مرد نهاد و خیریه است بنابراین هیچگونه بودجه دولتی نداشته و حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار نفر یاور همیشگی در انجمن مددکاری وجود دارد که با مبالغ مختلف به این انجمن کمک می کنند.
 
او در پایان گفت:کلیه اقلام اهدایی به مددجویان از طرف خیرین گرامی تامین می‌شود و از نیکوکاران گرانقدر و عموم مردم جهت مشارکت در این امر خیر و تهیه اقلام مورد نیاز دعوت می‌شود.
 
انتهای پیام/م

 

کمک به بیماران سرطانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.