هم زیارت، هم سیاحت، قسمت سوم

کی بریم مشهد؟/ روزهای آخر تابستان، هوای مشهد چطور است؟

آن دسته از زائرانی که در روزهای آخر تابستان عازم مشهد هستند، در این مطلب همراه ما باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، در قسمت دوم کی بریم مشهد؟ برای شما از هوای دو هفته اول شهریور صحبت کردم و اشاره کردم، اگر قرار است تا نیمه‌های شهریور راهی مشهد بشوید با هوایی معتدل رو به رو خواهید شد و فصل طلایی هوا در این شهر است. شاید آن دسته از زائرانی که در روز‌های آخر تابستان عازم زیارت حرم رضوی هستند، از خواندن مطلب قبل به جواب سوال شان نرسیده باشند.
کی بریم مشهد؟/ روزهای آخر تابستان، هوای مشهد چطور است؟
 
من خبرنگار نیز پیگیر پاسخ این سوال بودم، اما از آنجایی که بولتن پیش بینی‌های هواشناسی برای دو هفته است، یحیی قائنی پور، رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی به این سوال طور دیگری پاسخ داد: پیش بینی این است که روند هوای معتدل در نیمه آخر شهریور نیز ادامه داشته باشد و اگر روز‌های گرم نیز در پیش باشد، نیز بسیار کوتاه است و زائران از این بابت نگرانی نداشته باشند.

او در پاسخ به احتمال بارش در این مدت نیز می‌گوید: پیش بینی دقیق از بارندگی ها، زمانی است که بولتن‌های هواشناسی صادر شود.

با توجه به این صحبت ها، بازهم می‌توانم بگویم که مشهد در روز‌های آخر تابستان هم هوای دلچسبی خواهد داشت، اما شاید یکی دو روزی شما زائران مشهد را با گرما یا شاید هم بارندگی غافلگیر کند. پس احتیاط شرط عقل است. تدبیر‌های لازم را برای اقامت در روز‌های آخر تابستان مشهد در نظر بگیرید.

امروز شما را خیلی منتظر نمی‌گذارم. قسمت بعدی هم زیارت و هم سیاحت در راه است و تا یکی دو ساعت آینده برای شما از هوای پاییزی مشهد می‌نویسم.. آن‌هایی که فرزند مدرسه‌ای ندارند و روز‌های سفرشان به این شهر را برای فصل خلوت‌تر سال مثل پاییز گذاشتند مشتاق خواندن این خبر هستند. همچنین همشهریان مشهدی نیز منتظر خواندن این خبر هستند و دوست دارند از حال و هوای پاییزی شهرشان بدانند.
 
 
انتهای پیام//
 
گزارشگر: مریم مزروعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار