برگزاری همایش دوچرخه سواری کودکان کار وخیابانی در کرمانشاه

به مناسبت هفته بهزیستی همایش دوچرخه سواری کودکان کار وخیابانی در کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،به مناسبت هفته بهزیستی همایش دوچرخه سواری کودکان کار وخیابانی در کرمانشاه به همت معاونت امور اجتماعی، اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه و مراکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده "مهر" و " افق" در محل محل میدان رسالت کرمانشاه برگزار شد.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : در ایام هفته بهزیستی که از ۲۲ تیر آغاز شده و تا ۲۸ همین ماه ادامه دارد برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده تا خدمات سازمان به نحو شایسته به هم استانی‌های عزیز معرفی شود.

وی گفت : هم اکنون ۳۵۰ کودک کار در کرمانشاه شناسایی شده و تحت حمایت بهزیستی هستند که خدماتی از جمله اسکان شبانه روزی، مشاوره روانشناسی، تحصیل، مهارت آموزی، ورزش و ... به آنان ارائه می‌گردد که این همایش نیز در راستای همین خدمات و به مناسبت سی و نهمین سال تاسیس سازمان بهزیستی برگزار شده است.

رضوان مدنی افزود : بر اساس قانون، اشتغال به کار کودکان ممنوع است و همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده موارد را از طریق اورژانس اجتماعی (۱۲۳) به بهزیستی اطلاع دهند.

وی گفت : عوامل مختلفی در شیوع کودک کار تاثیر دارد که می‌توان به فقر، شوک‌های اقتصادی، نگرش‌های غلط فرهنگی و قومی اشاره کرد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری برنامه هفته بهزیستی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار