مسی:دستور اخراج من از بالا صادر شده بود/ نمی‌خواهیم بخشی از این فساد باشیم

ستاره تیم ملی آرژانتین پس از اخراج برابر شیلی در کوپا آمریکا ۲۰۱۹، با اشاره به این که همه چیز برای قهرمانی برزیل مهیا شده گفت: دستور اخراجش از خارج زمین مسابقه صادر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال آرژانتین و شیلی در دیدار رده بندی کوپا آمریکا شب گذشته به مصاف هم رفتن که این مسابقه با برتری ۲ بر ۱ آرژانتین به پایان رسید.

آلبی سلسته در حالی به عنوان سوم این رقابت‌ها دست یافت که درگیری لیونل مسی با گری مدل در دقیقه ۳۷ سبب شد داور این دیدار هر ۲ بازیکن را از زمین اخراج کند.

لیونل مسی در گفتگو با خبرنگاران گفت علت اخراج او سخنان اخیرش (پس از بازی با برزیل) بوده است. او حتی حاضر نشد مدال برنزش را دریافت کند.

مسی گفت: داور می‌توانست نهایتا به هر دوی ما کارت زرد بدهد، اما خب، شاید آنچه که من اخیرا گفتم (روی این تصمیم داور) تاثیر داشته است. مهم این است که تیم این مسابقات را به خوبی به پایان رساند. شاید این [از بالا]دستور داده شده بود و من به خاطر آنچه که گفتم تاوان دادم.

مسی درباره نگرفتن مدال برنز نیز گفت: ما نباید بخشی از این فسادی باشیم که در این مسابقات متحمل شدیم. ما نباید جزئی از این بی احترامی باشیم که در این دوره از رقابت‌های کوپا آمریکا از آن رنج بردیم. ما می‌توانستیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم، اما آن‌ها اجازه ندادند ما در فینال باشیم.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین درباره عملکرد این تیم گفت: من اینجا را آسوده خاطر ترک می‌کنم، سرم بالا است و به این تیم که همه تلاشش را کرد افتخار می‌کنم. امیدوارم این گروه مورد احترام قرار بگیرد، آن‌ها شایستگی‌های زیادی دارند. این تیم شخصیت زیادی را از خود نشان داد، شروع کار با باخت (به کلمبیا) و مساوی (برابر پاراگوئه) آسان نبود. این باعث شد ما قوی‌تر شویم و به شکل مثبتی تورنمنت را به پایان رساندیم.

ستاره آرژانتین درباره دیدار فینال بین برزیل و پرو گفت: کوپا برای برزیل مهیا شده است، امیدوارم داوران و VAR بر روی بازی تأثیری نگذارند و اجازه دهند که پرو رقابت کند، اما من فکر می‌کنم که این امر بعید است.

مسی درباره ادامه کار اسکالونی به عنوان مربی آرژانتین هم گفت: ما بهتر شدیم و آهنگ تیمی خود را پیدا کردیم ماندن او تا ماه دسامبر به تیم و بازیکنان ثبات می‌دهد.


بیشتر بخوانید:

آرژانتین ۲ - ۱ شیلی/ پایان شکست ناپذیری یاران ویدال مقابل آلبی سلسته / عنوان سومی مردان سرزمین نقره در برزیل

شیلی - آرژانتین/ جدال یاران ویدال و مسی برای عنوان سومی کوپا آمریکا

فدراسیون فوتبال برزیل شایعه جدایی تیته را رد کرد

مسی: گل دوم برزیل خطا بود/ تا جام حذفی ۲۰۲۲ قصد خداحافظی ندارم


انتهای پیام/

سخنان آتشین مسی پس از اخراج برابر شیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار