رده بندی کوپا آمریکا؛

شیلی - آرژانتین/ جدال یاران ویدال و مسی برای عنوان سومی کوپا آمریکا

تیم‌های ملی فوتبال شیلی و آرژانتین قرار است در دیدار رده بندی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال شیلی و آرژانتین امشب در دیدار رده بندی کوپا آمریکا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند. ۲ تیم در دیدار‌های نیمه نهایی نتایج بدی به دست آوردند و در حالی آماده این مسابقه می‌شوند که هر ۲ به پیروزی در این دیدار نیاز دارند.

تیم ملی آرژانتین

تیم ملی فوتبال آرژانتین که سابقه ۸ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی در ۲ دوره گذشته این رقابت‌ها را دارد این رقابت‌ها را با باخت ۲ - ۰ مقابل شاگردان کی روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا آغاز کرد. آن‌ها در دومین بازی هم به تساوی ناامید کننده‌ای مقابل پاراگوئه دست یافتند و در بازی آخر خود توانستند با ۲ گل قطر میهمان آسیایی این رقابت‌ها را شکست دهند تا به عنوان تیم دوم پس از کلمبیا به مرحله حذفی برسند.

آن‌ها در ادامه با ونزوئلایی بازی کردند که عملکرد خوبی به نمایش گذاشته بود. ونزوئلا در این مرحله، شانس چندانی مقابل حریف قدرتمندش یعنی آرژانتین نداشت تا یاران مسی بدون دردسر به نیمه نهایی برسند. بازی مرحله نیمه نهایی، برای آرژانتینی‌ها بسیار بد بود آن‌ها در این بازی با برزیل میزبان بازی کردند و با شکست مقابل این تیم بخت رسیدن به فینال را از دست دادند.

تیم ملی آرژانتین در ۲ دوره قبلی این رقابت‌ها توانسته بود به فینال برسد، اما این تیم در فینال مقابل شیلی شکست خورده بود و جامی نگرفته بود. بسیاری امیدوار بودند تیم ملی آرژانتین در این دوره با لیونل مسی بتواند رکورد شکنی کند و پس از سال‌ها جام بگیرد، اما این رویا با باخت مقابل برزیل از دست رفت تا مسی یکی از ناکام‌ترین فوق ستاره‌های فوتبال جهان در عرصه ملی باشد.

آلبی سلسته حالا باید یک بار دیگر با شیلی برای سومین دوره پیاپی در کوپا آمریکا بازی کند. این دیدار، برخلاف ۲ دیدار گذشته که در فینال بوده قرار است برای عنوان سومی برگزار شود.

تیم ملی فوتبال شیلی

تیم ملی شیلی هم در طرف مقابل تفاوت چندانی با مردان سرزمین نقره ندارد. آن‌ها با ۲ قهرمانی پیاپی در این رقابت‌ها اصلی‌ترین مدعی جام حتی بالاتر از برزیل قرار داشتند. یاران ویدال این جام را با برد مقابل ژاپن و اکوادور آغاز کردند و نخستین شکستشان را مقابل اروگوئه در دیدار آخر مقدماتی تجربه کردند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.

آن‌ها در این مرحله با کلمبیا بازی کردند و در یک بازی جذاب و زیبا در ضربات پنالتی برنده بازی شدند و توانستند به دیدار نیمه نهایی برسند. شیلی در این مرحله با پرو بازی کرد و در یکی از زیبا‌ترین بازی‌های جام با ۳ گل مغلوب این حریف سرسخت شد. پرو که نزدیک به ۳ دهه نتوانسته بود فینال را تجربه کند در این بازی زیبا توانست برای سومین بار در تاریخ شیلی را شکست دهد و پس از ۳ دهه به فینال برسد.

بازی آرژانتین و شیلی در دیدار رده بندی به همین دلیل از جذابیت و حساسیت زیادی برخوردار است و به طور قطع با توجه به شرایط هر ۲ نمی‌توان برنده را از قبل تعیین کرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار