قطعی برق در اهواز به علت رعایت نکردن الگوی مصرف

شرکت توزیع برق اهواز، خارج شدن ایستگاه از مدار برق، فیوزسوزی و تجهیزات تابلوی برق مشترکان خانگی به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف در بخش‌های از اهواز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، شرکت توزیع برق اهواز اعلام کرد: به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برق خارج شدن ایستگاه از مدار، فیوزسوزی و تجهیزات تابلوی برق مشترکان خانگی در بخش‌های از اهواز رخ داد.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

به استحضار شهروندان می‌رساند با توجه به اعلام کارشناسان هواشناسی در روز‌های آتی شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود، امروز دوشنبه ۲۰ خردادماه ۹۸ در علی‌رغم صدور اطلاعیه‌های متعدد در رسانه‌های جمعی در برخی از مناطق شهرستان اهواز شاهد افزایش بار شبکه برق ناشی از مصرف بودیم، این مهم باعث امروز در ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه بالغ بر ۱۶۴ مگاوات افزایش مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نمودار شاخص دیسپاچینگ نشان دهد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امروز از ساعت ۱۲ لغایت ۱۸ شاهد اتفاقات متعددی روی شبکه برق اعم از فوق توزیع، توزیع و اعم از خارج شدن ایستگاه از مدار برق، فیوزسوزی، سیم بریدگی و حتی گداختگی کابل سرویس و تجهیزات تابلوی برق مشترکان خانگی به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف در بخش‌های از اهواز بودیم؛ لذا به منظور جلوگیری از وقوع حوادث ناخواسته ناشی از افزایش دمای هوا بالای ۵۰ درجه از شهروندان محترم تقاضا داریم طی روز‌های آتی در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف در مناطق گرم از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ از لوازم پر مصرف برق مانند جاروبرقی، لباسشویی و حتی کولر اضافی جدا خودداری کرده تا شاهد استمرار خدمات‌رسانی به عموم شهروندان توسط تلاشگران صنعت برق باشیم.

انتهای پیام/م

لزوم رعایت الگوی مصرف برق در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۵۹ ۱۶ تير ۱۳۹۸
من اهوازی هستم و کوچ کریدیم شیراز. اینجا هم خیلی گرمه و اتیشه سر ادم میسوزه از ابتابش .امسال خیلی گرمه و مقداری هم شرجی اصلا خفه کنندس هوا اونوقت برقم قطع بشه واویلاس نکنین با مردم صبور این کارهارو ایا منطقه ای که ریس سازمان برق زندگی میکنه برق قطع میشه ! اکثرشون کیانپارس زندگی میکنن و کیانپارس قطعی برق کمتری داره چون اکثر مدیرها و پولدارهای اهواز اونجا هستن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
یعنی میفرمایند توی این گرما کولر روشن نکنیم.قطعی برق فقط علتش فرسوده بودن تجهیزاته.استانی که خودش تولید کننده برقه برق نداره استانی که خودش چندین رودخانه بزرگ داره آب شرب نداره آب هم با قطع شدن برق قطع میشه
Netherlands
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
در اهواز ک همیشه برق (و آب) قطعه!! مردم هم از ترس قبض های چند صد هزارتومانی جرات روشن کردن کولر اضافه و... را ندارن!! تجهیزات برق در استان خوزستان و شهر اهواز قدیمی و در اکثر موارد از رده خارج هستند.