مراسم رونمایی از کمیک استریپ شهید حججی برگزار شد

مراسم رونمایی از کمیک استریپ شهید حججی با حضور فرماندهان ارشد سپاه برگزار شد.

مراسم رونمایی از کمیک استریپ شهید حججی برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از کمیک استریپ شهید محسن حججی، به منظور تبیین سیاست‌های حمایتی آمریکا از تروریست در منطقه، با حضور فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در محل لانه جاسوسی برگزار شد.

رحیم قربانی رئیس دارالقرآن بسیج در این مراسم اظهار کرد: شهید حججی نمونه‌ای از الگو و اسوه عملی قرآن و تفسیر آیات ایثار و مقاومت و شهادت در عصر امروز ما هستند و نیاز است که ابعاد مختلف زندگی ایشان برای جوانان جامعه و جوانان اقسا نقاط جهان تبعین شود.

مدیرعامل موسسه آیه افزود: زمینه این موضوع استفاده از زبان رسانه و هنر است که می‌تواند تاثیر بیشتری در این زمینه داشته باشد.

وی ادامه داد: این برنامه قدم اولیه است و انشالله بتوانیم با اندک تلاش دوستان رسالت عظیمی که شهدای عزیزمان جهت سربلندی کشور و قرآن داشتند با این کار‌ها تبیین گردد.

میثم نیلی رئیس مجمع ناشران انقلاب در ادامه این نشست اظهار کرد: وقتی از هنر حرف می زنیم، می دانیم که رمز و اکسیر اندیشه‌ها و تفکرات است.

رئیس مجمع ناشران انقلاب بیان کرد: والاترین فکر‌ها و ناب‌ترین اندیشه‌ها در میان معرکه و جنگ‌ها خود را نشان می‌دهند.

نیلی با اشاره به اینکه  در این کار زبان بین المللی در قالب بسیار دقیقی دیده شده است، روایت از این شهید می‌تواند دیدنی و شنیدنی باشد.

سردار نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب سوریه در ادامه این مراسم اظهار کرد: وقتی انقلاب پیروز شد دنیا ۲ قطب شرقی و غربی بود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب سوریه افزود: امام راحل وقتی با عنایت الهی به عنوان امام و مرجع توانست در غرب غلبه کند، یک استراتژی مهمی را اعلام کرد که عدم وابستگی انقلاب به شرق و غرب بود.

وی با بیان کرد: رصد کنندگان اتفاقات و تحلیلگران، تولد قدرت سوم جهانی را اعلام کردند.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: ریشه مشکل ما با آمریکا این است که امام و قهرمانان ما در دهان آمریکا زدند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب سوریه با بیان اینکه ما هیچ موقع مشکلمان با آمریکا حل نخواهد شد، افزود: تا زمانی که انقلاب ما در مسیر استراتژیک امام راحل و رهبری درست و بدون وابستگی پیش می‌رود، مشکلمان با آمریکا حل نخواهد شد.

وی گفت: ما در انقلاب اسلامی به عنوان قدرت سوم جهانی معرفی شدیم و آمریکایی‌ها برای از بین بردن این قدرت نه تنها گروهک‌ها را به کار گرفتند، بلکه جنگ را به ما تحمیل کردند.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: آمریکایی‌ها القاعده و طالبان را برای از بین بردن قدرت سوم جهانی سازمانی کردند که هدف این سازماندهی ایران بود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب سوریه با بیان اینکه سندی داریم که نشان می دهد بنیانگذار داعش، القاعده و طالبان آمریکایی‌ها هستند، گفت: نیرویی که آمریکا جذب کرد از کشور‌های مورد نفوذ خود بود.

وی تصریح کرد: تربیت، تجهیز و آموزش نیرو‌ها با آمریکا است و حتی در خود ترکیه نیز داعش را تربیت کرد.

این مقام نظامی بیان کرد: آمریکایی‌ها  داعش را تجزیه نکردند، بلکه به آن‌ها جغرافیا و مسئولیت دادند.

سردار نوعی اقدم با اشاره به شعار و نحوه تبلیغ داعش تصریح کرد: شعاری که به آن‌ها دادند الله اکبر بود و به لحاظ روانی تبلیغ دولت اسلامی را می‌کردند و ابزار‌هایی که در عملیات‌های مختلف دیدیم، آمریکایی و اسرائیلی بود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب سوریه بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام تشخیص داد که خط مقدم دنیای کفر اسرائیل است و امام راحل برای متوقف کردن زیاده خواهی اسرائیل در منطقه حزب الله را گذاشتند.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال این بود که ایران را به سوریه راه ندهد، اظهار کرد: ما به عنوان پاسدار در رکاب امام و رهبری و برای اینکه غبار غم و اندوه در تار موی کودک ایرانی نشیند جانمان را فدا می‌کنیم.

وی تاکید کرد: سند پیروزی ما به زبان عامیانه این است که آنچه که می‌خواستم شد و پیروز شدیم و آمریکایی‌ها اولین خیانتشان به همپیمانان خود بود.

سردار نوعی اقدم تاکید کرد: خدا، اخلاص، روحیه حماسی، اطاعت از فرماندهی و اخلاق ما بود که پیروز شدیم.

پدر شهید حججی در ادامه این مراسم بیان کرد: در انقلاب اسلامی از چهل ساله گذشته یک مسیر آغاز شده و در حال حاضر هم در دست رهبر عزیزمان می‌باشد.

وی افزود: نسل‌های آینده این مسیر را ادامه خواهند داد و بهتر است که همه ما در این مسیر هم قدم باشیم و ثابت قدم بمانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار