استاندار کردستان:

شهرداران و شورا‌ها به رسالت واقعی خود عمل کنند

استاندار کردستان با بیان اینکه شهرداران و شورا‌ها به رسالت واقعی خود که خدمت به مردم است، عمل کنند، گفت: وجود اختلاف میان این دو بخش در بعضی شهر‌ها موجب چند اختلال در انجام وظایف شده و مانع خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا در دیدار صمیمانه با روسای شورای شهرستان‌ها و اعضای شورای اسلامی این استان اظهار داشت: با توجه به وجود محدودیت‌های مالی و شرایط دشوار کشور حل آنی مشکلات امکانپذیر نیست و باید سعی کنیم با امکانات موجود و مدیریت صحیح بر چالش‌ها موفق شویم.

وی با بیان اینکه اعلام عدم توجه به شورا‌ها از جانب بعضی اشخاص دور از انصاف است، افزود: ممکن است بعضی کم توجهی‌ها از جانب برخی مدیران صورت گرفته باشد، اما این مساله را نباید به همه مجموعه دولت تعمیم داد.

مرادنیا با انتقاد و ابراز گله مندی از بعضی شورا‌های اسلامی شهر‌ها اضافه کرد: در برخی شهر‌ها شورا و شهرداری‌ها با هم تفاهم ندارند و این مسائله باعث می‌شود از رسالت واقعی خود که خدمت به مردم است، باز بمانند.

استاندار کردستان وجود برخی از مشکلات را مربوط به ضعف شورا‌ها و شهرداری اعلام کرد و گفت: بار‌ها بر وجود ایجاد اتاق شیشە‌ای در شهرداری‌ها و پرهیز از استخدام‌های غیر لازم تاکید شده، اما گاهی شاهد بکارگیری‌های نیرو در برخی شهرداری‌ها بودە ایم.

وی یادآور شد: شهرداری‌ها نباید همە چیز را بە دولت تحمیل کنند و شورا‌ها نیز اگر شهرداری را در اجرای وظایف خود ناتوان می‌دانند او را عزل کنند.

استاندار کردستان بر ضرورت بە روز بودن شهرداری‌ها و اعضای شورا‌ها تاکید کرد و افزود: برگزاری دورە‌های آموزشی برای شهرداران و شورا‌ها امری لازم است.

انتهای پیام/ع

شهرداران و شورا‌ها به رسالت واقعی خود عمل کنند

برچسب ها: خدمات رسانی ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.