ساماندهی وانت بار‌ها و کافه‌های سیار میدان گاز و پارک جنگلی آبیدر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از ساماندهی وانت بار‌ها و کافه‌های سیار میدان گاز وپارک جنگلی آبیدر خبر داد.

به گزارش خبرنگاران  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: پارک جنگلی آبیدر یکی از تفرجگاه‌های اصلی و از جاذبه‌های گردشگری شهر سنندج است که چشم انداز بسیار زیبایی برای گردشگران و شهروندان دارد.

شرمین شریفی اظهار داشت:یکی از معضلات این پارک وجود وانت بار‌ها و کافه‌های سیار است که علاوه بر اینکه باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده، سیما و منظر ورودی آبیدر از سمت میدان گاز را نیز برهم زده است.

وی بیان کرد: سنوات گذشته تلاش‌هایی هم در راستای ساماندهی وانت بار‌ها میدان گاز و کافه سیار‌های پارک جنگلی آبیدر انجام شده بود که به دلیل عدم وجود مطالعات و امکان سنجی مناسب به نتیجه نرسید

وی از ساماندهی وانت بار‌ها میدان گاز و کافه‌های سیار پارک جنگلی آبیدر و خبرداد و اعلام کرد: این سازمان در راستای رسالت کاری خودمطالعات اولیه، طراحی و فراخوان جهت انجام طرح ساماندهی وانت بار‌ها و کافه‌های سیار را انجام داه است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح ساماندهی وانت بار‌ها در مرحله برگزاری مزایده جهت تعیین پیمانکار برای اجرای طرح است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: پس از برگزاری مزایده و انتخاب به پیمانکار عملیات ساماندهی وانت بار‌ها میدان گاز بر اساس طرح‌های آماده شده اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح نظارت بر عملکرد و جانمایی وانت بار‌ها و کافه‌های سیار در ورودی میدان گاز و آبیدر برعهده پیمانکار است.

انتهای پیام/ع

وانت بار‌ها و کافه‌های سیار میدان گاز وپارک جنگلی آبیدرساماندهی می‌شوند

برچسب ها: شورا ، خدمات رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.