رئیس بنیاد مستضعفان کشور؛

پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغال زایی در مناطق محروم کشور

رئیس بنیاد مستضعفان کشور از پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغال زایی در مناطق محروم کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشوردر جریان سفر به شهرستان چالدران به همراه تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی ضمن بازدید ازچند طرح تولیدی شامل واحد تولیدی انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، واحد گلخانه‌ای تولید سیفیجات، واحد بسته بندی انواع حبوبات و بازدید ازشهرک صنعتی، بازار هفتگی دواب شهر چالدران و دیوار ساحلی رودخانه قره سو مرکز شهرستان چالدران مسائل و مشکلات موجود در این شهرستان را مورد بحث و بررسی قرار داد.
 
رئیس بنیاد مستضعفان کشور در جریان این بازدید با اعلام اینکه این بنیاد با هدف کمک به ارتقاء سطح زندگی مادی، معنوی و فرهنگی محرومین جامعه با حضور موثر در صحنه‌های اقتصادی در چار چوب سیاست‌های کلی نظام فعالیت خود را انجام می‌دهد گفت: همه ساله این بنیاد در زمینه حمایت از طرح‌های کار آفرینی در مناطق محروم کشور حمایت‌های خاصی را از طریق پرداخت تسهیلات کم بهره انجام می‌دهد.
 
آقای سعیدی کیا با بیان اینکه این بنیادکار‌های خود را با شعار با مردم و برای مردم بودن را انجام می‌دهدافزود: این بنیاد در راستای توانمند سازی اقشار محروم جامعه طرح‌های توانمند سازی خود را با همکاری برخی وزارتخانه‌ها و استانداران کشور انجام می‌دهد.
 
وی گفت: اجرای این طرح را ۴ سال پیش برای اولین بار در شهرستان قلعه گنج کرمان آغاز نموده و در حال حاضر نیز این طرح را با همکاری و مشارکت برخی وزارتخانه و ادارات کل استان در شهرستان چالدران انجام می‌دهد.
 
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت:در راستای اجرای این طرح این بنیاد به مدت ۵ سال در شهرستان چالدران حضور خواهد یافت و در طول این مدت با اجرای طرح‌های توانمند سازی از جمله پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغال زایی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم توسعه نقش اصلی خود را در خصوص اقتصاد مقاومتی و رفع محرومیت انجام خواهد داد.
 
آقای محمد زاده فرماندار شهرستان چالدران نیز در این بازدید با اعلام اینکه با حضور بنیاد علوی در شهرستان چالدران گام‌های اساسی در جهت عمران و آبادانی، اشتغال زایی و رفع محرومیت برداشته شده است افزود: در زمینه رفع مشکلات فضا‌های آموزشی در شهرستان چالدران این بنیاد عهده دار ساخت ۳۰۵ کلاس درس در قالب ۹۱ باب مدرسه در طول مدت حضور خود در شهرستان چالدران شده است.
 
انتهای پیام/م
 
 

سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به چالدران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.