مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در شهرستان چالدران

امسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان چالدران نزدیک به ۷۰۰ واحد مسکونی روستایی را در این شهرستان بهسازی و مقاوم سازی می‌نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،احمری رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چالدران گفت:شهرستان چالدران دارای ۵ هزار ۸۲۰ واحد مسکونی روستایی در ۱۸۰ روستا می‌باشد که نزدیک به ۷۰ درصد از این واحد‌ها به علت فرسوده بودن نیازمند مقاوم سازی و بهسازی می‌باشد
 
وی ادامه داد:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چالدران در راستای مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در جهت رسیدن به برنامه افق ۱۴۰۵ که مقاوم سازی ۷۰ درصد واحد‌های مسکونی روستایی می‌باشد اقدام به پرداخت تسهیلات ۲۵۰ میلیون ریالی با ضمانت سند مالکیت واحد مسکونی و ضمانت زنجیره‌ای نموده است .

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چالدران  گفت:در راستای طرح ویژه بهسازی واحد‌های مسکونی روستایی تا کنون ۱ هزار ۶۰۰ واحد مسکونی در روستا‌های این شهرستان بهسازی و مقاوم سازی شده است.
 
احمری بیان کرد:در حال حاضر ۲۰۰ واحد مسکونی در روستا‌های شهرستان چالدران در دست بهسازی و مقاوم سازی می‌باشد که تا خرداد ماه سال جاری به بهره برداری خواهند رسید و پرونده بهسازی ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز جهت دریافت تسهیلات آماده ارسال به بانک‌های عامل می‌باشد
 
وی ادامه داد:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان چالدران به غیر از مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در این شهرستان در شهر‌های چالدران و آواجیق نیز طرح ویژه بهسازی مسکن را در این شهر‌ها در دست اجرا دارد.
 
وی افزود:با بهره برداری از واحد‌های مسکونی روستایی در دست اجرا میزان واحد‌های مسکونی روستایی مقاوم سازی شده در این شهرستان با ۶ درصد افزایش به ۳۶ درصد خواهد رسید.
 
انتهای پیام/م
 

واحدهای مسکونی روستایی در چالدران مقاوم سازی می شوند

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.