آمادگی دشت آزادگان برای استقبال از مهمانان نورزی و کاروان های راهیان نور

دومین نشست هماهنگی سفر‌های نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در دشت آزادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زاهد فردوس پناه، معاون فرماندار دشت آزادگان در دومین نشست هماهنگی سفر‌های نوروزی و کاروان‌های راهیان نور این شهرستان گفت: در فرهنگ مردم دشت آزادگان، مهمان نوازی و استقبال از مسافران به عنوان یکی از سنت‌های حسنه محسوب می‌شود و مردم این شهرستان این را در اربعین حسینی به اثبات رسانده اند.

وی بر برنامه ریزی جهت استقبال از راهیان نور، مهمانان نورورزی، استقرار پایگاه‌های امدادی و خدماتی در یادمان‌ها و مسیر راهیان نور و مسافران نورورزی، ساماندهی و آماده سازی ۱۲ باب مدرسه جهت اسکان نوروزی، فراهم کردن امکانات لازم برای رفاه حال کاروان‌های راهیان نور، بهسازی راه‌های ارتباطی به یادمان‌ها تاکید کرد.

آمادگی دشت آزادگان برای استقبال از مهمانان نورزی و کاروان های راهیان نور

فردوس پناه با بیان اینکه اماکن اقامتی در شهرستان توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و دیگر ادارات عضو ستاد این شهرستان برای اقامت مسافران فراهم شده است اظهار داشت: در مناطق گردشگری و ورودی‌های شهرستان ایستگاه‌هایی برای استقرار راهنمایان آشنا به منطقه دائر خواهد شد تا ضمن راهنمایی و ارائه بروشور‌های معرفی شهرستان، به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان در ایام نوروز خدمات ارائه دهند.

معاون فرماندار شهرستان دشت آزادگان با اشاره به افزایش ظرفیت اقامت گردشگران شهرستان، افزود: علاوه بر این، بروشور‌هایی در راستای معرفی مناطق گردشگری با نقشه‌هایی از نقاط یادمانی و گردشگری برای ارائه به مسافران ورودی در ایام نوروز تهیه خواهد شد.

آمادگی دشت آزادگان برای استقبال از مهمانان نورزی و کاروان های راهیان نور

این مقام مسئول بیان داشت: راهیان نور برای این شهرستان یک فرصت طلایی است و اگر مسئولان شهرستان بتوانند از این فرصت معنوی و انقلابی که درون مجموعه راهیان نور است استفاده کنند، در مسائل مختلف فرهنگی و چه مسائل اقتصادی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

زاهد فردوس پناه تصریح کرد: امسال به برکت لطف و عنایت پروردگار و بارش‌های که داشتیم، شاهد بهار بسیار زیبایی در منطقه هستیم که این امر می‌تواند زمینه جذب شمار بسیاری از گردشگران را فراهم کند در صورت شناساندن درست آن‌ها می‌توان فرصت خوبی برای جذب گردشگر ایجاد نمائیم.

انتهای پیام/گ

استقبال مردم دشت آزادگان از مهمانان نورزی

برچسب ها: راهیان نور ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.