جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بوکان برگزار شد

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بوکان ، با ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار این شهرستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بوکان به ریاست لقمان خسروپور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار این شهرستان و با حضور بخشدار مرکزی،فرماندهی انتظامی، رئیس شورای اسلامی شهر و روسا و کارشناسان ادارات برگزار گردید.

در این جلسه لقمان خسروپور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان گفت: بوکان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد اما هنوز زیرساخت های استفاده از این ظرفیت ها فراهم نشده‌ و لازم است با برنامه ریزی و آینده نگری این ظرفیت های بالقوه را نمایان سازیم.

وی افزود : در چند سال اخیر با مدیریت فرماندار و همراهی ادارات، اقدامات خوبی در شهرستان با کمک بخش خصوصی و دولتی آغاز شده و اگر به نتیجه برسد، میتوانیم در جذب گردشگر موفق شویم.

خسروپور در ادامه احداث موزه مفاخر (منزل استاد حقیقی) ، قلعه سردار و مجتمع های سرمایه گذاری بخش خصوصی و همچنین طرح های سرمایه گذاری شهرداری ، احداث پارک مسافر و ایجاد کمپ های گردشگری را از طرح های مهم این شهرستان در حوزه گردشگری دانست و تصریح کرد : این برنامه ها در دست اقدام بوده و اگر به سرانجام برسند قطعا حوزه گردشگری را متحول می کند.

در پایان این جلسه بعد از ارائه گزارش و بررسی پیشنهادات روسای محترم ادارات تصمیمات لازم برای نوروز سال ۱۳۹٨ در حوزه گردشگری و پذیرائی از مسافران از جمله اسکان ، زیبا سازی شهری ، لکه گیری و خط کشی معابر ، برپائی نمایشگاه و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری گرفته شد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌ های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌ های ایران به شمار می‌ رود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه ستاد سفرهای نوروزی در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.