در ایام نوروز؛

جاده های خوزستان زیر ذره بین گشت های راهداری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از نظارت ۷۲ گشت راهداری بر مسیر‌های خوزستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: با فرارسیدن ایام نوروز ۱۳۹۸ و افزایش سفر‌های استانی، ۷۲ گشت راهداری در ایام نوروز بر مسیر‌های جاده‌ای استان نظارت می‌کنند.

وی افزود: ۷۲ گشت در قالب ۱۲۰ گروه راهداری با نصب بنر و برپایی کمپ در جاده های ورودی استان فعالیت خواهد کرد.

بهرامی نیا بیان داشت: گشت‌های راهداری با حضور موثر در جاده‌ها و محور‌های استان باعث دلگرمی مسافران می‌شود که در صورت نیاز امدادرسانی کرده و خدمات ارائه خواهند داد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت ۵۰۰ نفر نیروی پشتیبانی در ایام نوروز در حوزه راهداری تصریح کرد: حوزه راهداری باید اقدامات ضروری و فوری برای لکه گیری، آسفالت و خط کشی جاده ها، شستشوی تابلو‌های اعلان مسیر و نخاله برداری حریم جاده‌ها را تا پایان سال انجام دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به حضور مسافران در شهر‌هایی که مناطق گردشگری بیشتری دارند، افزود: مسافران نوروزی در طول سفر خود به تابلو‌های نصب شده اطلاعات و اخباری در محل ورودی شهر‌ها دقت کنند تا مسیر خود را بهتر و سریع‌تر طی کنند.

وی اذعان داشت: همکاری با دستگاه‌های گردشگری، شهرداری و فرمانداری باعث هم افزایی در فعالیت جاده‌ای می‌شود و امید است با همکاری سایر دستگاه‌ها خدمات بهتری به شهروندان در ایام نوروز ارائه شود.

غلامعباس بهرامی نیا با تاکید بر لزوم نظارت بر بهداشت و نظافت در مجتمع‌های خدمات رفاهی بیان کرد: تعداد ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی فعال در خوزستان وجود دارد و یکی از موضوعات مهمی که باید به طور جدی ارزیابی و نظارت شود، وضعیت مجتمع‌های خدمات رفاهی از لحاظ نظافت سرویس‌های بهداشتی و نماز خانه هاست که باید کنترل شود.

انتهای پیام/گ

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های پرتردد

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.