در ششمین روز از دهه مبارک فجر؛

۳ مدرسه خیرساز در بوکان به بهره برداری رسید

مدیر آموزش و پرورش بوکان از بهره برداری از سه مدرسه خیّرساز در این شهرستان ، در ششمین روز از دهه مبارک فجر خبرداد.

سلیمان مام عزیزی  مدیر آموزش و پرورش بوکان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: امروز (چهارشنبه) همزمان با ششمین روز از دهه فرخنده فجر، سه مدرسه خیّرساز در روستا های این شهرستان، با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و خیرین مدرسه ساز، به بهره برداری رسید.

مام عزیزی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر، سه باب مدرسه دیگر نیز در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح خواهد شد، یادآور شد: مدرسه یک کلاسه روستای  پیر بها الدین و مدارس دو کلاسه روستا‌ های ینگی کند و قادر آباد از جمله این طرح ها هستند.

مام عزیزی یادآور شد: روز گذشته نیز مدرسه سه کلاسه  روستای لگز، مدرسه سه کلاسه روستای قره گول و  مدرسه دو کلاسه در روستای امیر آباد از توابع بخش سیمینه بوکان افتتاح گردید که برای احداث این تعداد مدرسه با ۳۹۰ مترمربع زیربنا ، ۲ میلیارد و ٨۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

سلیمان مام عزیزی با بیان اینکه خیرین نقش بسیار پر رنگی در ساخت مدارس در این شهرستان دارند ، افزود: در حال حاضر حدود هفت باب مدرسه از جمله مدرسه روستا‌های کانی اله سیده، حصار بلاغی ، منوچهری، قاجر، اوزن قشلاق و کلتگه نیز توسط خیرین مدرسه ساز در بوکان در حال ساخت است.

مدیر آموزش و پرورش بوکان یادآور شد : برای افزایش سرانه فضا‌های آموزشی در بوکان، یک سوم اعتبارات این شهرستان برای ساخت فضا‌های آموزشی اختصاص یافته است.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان های مهاباد ، میاندوآب ، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر ترین شهرهای ایران به شمار می رود.

 

انتهای پیام/م

خیرین مدرسه ساز در بوکان

برچسب ها: مدرسه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.