کمپ پیشرفته تمرینی بدمینتون غرب آسیا برگزار می‌شود

کمپ پیشرفته تمرینی بدمینتون غرب آسیا (AOP) از فردا پنجم بهمن با حضور بازیکنان منطقه غرب آسیا در محل کمپ این فدراسیون برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، کمپ پیشرفته تمرینی بدمینتون غرب آسیا (AOP) از فردا پنجم بهمن با حضور بازیکنان منطقه غرب آسیا در محل کمپ این فدراسیون برگزار می‌شود.

در این کمپ تمرینی از کشورمان امیر جباری از همدان، مهران شهبازی از کردستان، محمدچهارمالی از فارس و نیما رستم پور از تهران به همراه تمامی بازیکنانی که از منطقه غرب آسیا در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران حضور دارند، شرکت خواهند داشت و همچنین بازیکنان حاضر در این کمپ از کشور‌های اردن، عراق و لبنان می‌باشند.

لازم به ذکر است که کمپ پیشرفته تمرینی غرب آسیا در روز‌های پنجم لغایت چهاردهم بهمن ماه جاری در محل کمپ فدراسیون و زیر نظر ” محمد اندی ” مربی اندونزیایی و مسوول کمیته توسعه بدمینتون آسیا به تمرین خواهند پرداخت.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روز‌های پانزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه جاری با شرکت بازیکنان ۳۳ کشور خارجی و با جوایز ۲۵ هزار دلاری در شهرستان کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون بدمینتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار