شهبازی: رقابت‌های بدمینتون دهه فجر از سطح بسیار بالایی برخوردار است

ملی پوش بدمینتون کشورمان گفت: امسال با توجه به کسب سهمیه المپیک، برترین بازیکنان دنیا در رقابت‌های بدمینتون دهه فجر شرکت می‌کنند که باعث بالا رفتن سطح این مسابقات شده است.

مهران شهبازی ملی پوش بدمینتون کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین شرایطش پیش از مسابقات بدمینتون دهه فجر اظهار کرد: اردوی تیم ملی بدمینتون کشورمان به مدت ۲ هفته است که شروع شده  و این اردو تا روز برگزاری مسابقات دهه فجر به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

او در ادامه افزود: امسال به دلیل اینکه مسابقات کسب سهمیه المپیک را در پیش داریم، بهترین بازیکنان بدمینتون دنیا در این رقابت‌ها شرکت کرده اند و به همین دلیل مسابقات خیلی سختی را در پیش داریم و مدال گیری بسیار سخت است، چون که این بازیکنان رنکینگ زیر ۱۰۰ جهان را در اختیار دارند و سطح آن‌ها به مراتب از بازیکنان ایرانی بالاتر است و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات عملکرد خوبی را داشته باشیم.

بعد از مسابقات دهه فجر طبق برنامه فدراسیون جهانی بدمینتون رقابت‌های مختلفی را در نظر گرفته است، اما مشکلات مالی و نبود حمایت کننده، باعث شده که هنوز خودمان هم نمی‌دانیم باید در کدام مسابقات شرکت کنیم و به همین دلیل فعلا منتظر جذب حمایت کننده مالی خواهیم ماند و سپس مسابقاتی را که باید در آن شرکت کنیم را مشخص خواهیم کرد.

ملی پوش بدمینتون کشورمان درباره‌ی حمایت‌های فدراسیون از ملی پوشان گفت: فدراسیون تا جایی که در توان داشته حمایت‌های خوبی را نه تنها از ملی پوشان بلکه از تمامی بازیکنان بدمینتون داشته است و از لحاظ تامین وسایل مورد نیاز از جمله توپ، لباس و همچنین تامین سالن برای تمرینات بهترین‌ها را در اختیارمان قرار داده و از این بابت هیچگونه مشکلی نداریم.

شهبازی در پایان تصریح کرد: امیدوارم حمایت کننده‌های مالی توجه بیشتری به ورزش بدمینتون کنند تا ما بتوانیم در مسابقات مختلف بین المللی برای کشورمان عناوین قهرمانی را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:

اهداء مدال بازیکن بدمینتون به خانواده شهدای مدافع حرم

حضور تیم‌های مطرح بدمینتون جهان در ایران/ ۱۹ کشور اعلام آمادگی کردند

زکی‌زاده: بازیکنانی دارای رنکینگ به اردو تیم ملی بدمینتون دعوت شده‌اند


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش بدمینتون کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار