فعالیت ۱۷ دارالقرآن دانش آموزی در آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان غربی گفت: ۱۷ دارالقرآن دانش آموزی با هدف ترویج فرهنگ وآموزه‌های قرآنی در آذربایجان غربی فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، ابراهیم محمدی مدیر کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی در این دیدار از دارالقرآن امام خمینی (ره) ارومیه بر ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرانی و نماز در بین کودکان و نوجوانان دانش اموز تاکید کرد.

وی افزود: اموزه‌های دینی و قرانی نیاز امروز جوانان و نوجوانان برای عبور از بحران‌های مختلف می‌باشد و خانواده‌های آنان باید بیشتر در این زمینه برای کودکان و نوجوانان سرمایه گذاری کنند.

محمدی بیان کرد: همه آیات قرآن به طور مستقیم و غیر مستقیم در مقام تربیت انسان است.

وی گفت: یکی از بخش‌های مهم تربیت، تربیت فرزند است که قرآن در سوره‌های متعدد و در ضمن بیان سرگذشت انبیا و فرزندان آنان (نوح، ابراهیم، یعقوب، یوسف و...) به مسائل تربیت فرزند (اهمیت، محورها، شیوه‌ها و...) آگاهی داده است.

وی اضافه کرد: اوج آموزه‌های قرآن در این زمینه در سوره لقمان است که خداوند متعال به صورت مستقیم محور‌های مختلف تربیتی را از زبان لقمان خطاب به فرزندش بیان نموده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در دیدار مدیر کل استان از دارالقران امام خمینی ره گفت: ۱۷ دارالقران در استان فعال می‌باشد وهدف از فعالیت این دارالقران‌ها ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی است.
 
انتهای پیام/م
 

۱۷ دارالقرآن دانش آموزی در آذربایجان غربی فعالیت می کند

برچسب ها: قرآن ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.