کلهر: هرسال بحث قهرمانی و استعدادیابی را دنبال می‌کنیم

سرمربی تیم ملی پارااسکی ایران گفت: در حال حاضر تعداد ورزشکاران در پارااسکی به ۳۰ نفر رسیده است و هر سال هم بحث قهرمانی و هم استعدادیابی را دنبال می‌کنیم.

صادق کلهر سرمربی تیم ملی پارااسکی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  در پنج دوره پارالمپیک شرکت کرده ام و در مسابقاتی که ماه گذشته در کشور امارات برگزار شد توانستم 2 مدال طلا و 2 مدال نقره را کسب کنم و در حال حاضر برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در خدمت تیم ملی پارااسکی هستم تا سایر ورزشکاران را برای این مسابقات آماده کنم.

او در ادامه افزود: از سال 1998 و در مسابقات پارالمپیک کارم را شروع و در طی سالیان گذشته در مسابقات بین المللی مختلفی شرکت کرده ام. بعد از مسابقات پارالمپیک سوچی تصمیم گرفتیم تا ورزشکاران معلولی که به اسکی علاقه دارند را از سراسر کشور جذب کنیم و در همین خصوص در سال 94 توانستیم حدود 10 نفر را برای حضور در تیم ملی پارااسکی ایران دعوت کنیم، در حال حاضر تعداد ورزشکاران در پارااسکی به 30 نفر رسیده است و هر سال هم بحث قهرمانی و هم استعدادیابی را دنبال می کنیم.

سرمربی تیم پارااسکی تصریح کرد: در مسابقات پارالمپیک سال گذشته که در کره جنوبی برگزار شد تیم ملی پارا اسکی ایران صاحب پنج نماینده بود، هدفمان این است که بتوانیم نفرات بیشتری را جذب کنیم تا در مسابقات جهانی مقام های بهتری را نسبت به گذشته کسب کنیم.

کلهر در خصوص پیست اسکی دیزین گفت: خدا را شکر امسال شرایط بهتری را در پیست اسکی دیزین شاهد هستیم و مسئولان پیست همه همکاری های لازم را با تیم پارا اسکی ایران می کنند و فعلا شرایط بسیار خوبی را در این پیست داریم. به امید خدا با توجه به اینکه در بهمن ماه مسابقات آسیایی را در پیش داریم با توجه میزبانی بتوانیم مدال های خوش رنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.


بیشتر بخوانید:

ساوه شمشکی: بهمن ماه میزبان مسابقات پارااسکی آسیا هستیم/خوشحالم که تعداد ورزشکاران این رشته رو به افزایش است

بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه رسماً افتتاح می شود

عبدی افتخاری: برای پیشرفت اسکی ایران باید میزبان رقابت‌های بین المللی باشیم


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم پارا اسکی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار