افتتاح بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه با حضور وزیر ورزش وجوانان

بعد از گذشت چند روز از اولین ماه زمستان بالاخره پیست اسکی مجموعه ورزشی دیزین از فردا در محل این مجموعه با حضور وزیر ورزش وجوانان وجمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.

افتتاح بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه باحضور وزر ورزش وجوانان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیست اسکی دیزین، یکی از بزرگترین پیست های اسکی کشورمان و خاورمیانه، فردا چهارشنبه 5 دی در محل این مجموعه با حضور وزیر ورزش وجوانان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی وپیشکسوتان اسکی  افتتاح می شود.

این مجموعه ورزشی که قرا بود هفته گذشته شروع به کار کند به علت بارش های کم در ماه اخیر شرایط افتتح را پیدا نکرده بود. دیزین در شمال کوه های تهران و به فاصله 123 کیلومتر از مسیر جاده چالوس و 71 کیلومتر از مسیر شمشک واقع شده است .با پیش بینی مسئولان این پیست هر هفته حدود و به خصوص در روزهای تعطیل این مجموعه می تواند 4000 اسکی باز را بپذیرد.

قرار است با اعلام مسئولان پیست اسکی دیزین چند رقابت مهم هم به میزبانی این مجموعه در سطوح مختلف صورت بگیرد. اولین دوره مسابقات بین المللی جانبازان در پیست دیزین که نیمه دی ماه برگزار می شود و 60 ورزشکار در غالب تیم های ایران، چین،کره جنوبی، بوسنی وهرزگوین، ارمنستان و ژاپن در رشته اسنوبرد برگزار می شود.

همچنین رقابت های اسکی مارپیچ بزرگ و کوچک هم در اواخر دی ماه در این مجموعه برگزار می شود. البته میزان برف باریده شده در این مدت باید به بیشترین میزان خود برسد.


بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: کار‌های اساسی در تعمیرات پیست اسکی دیزین انجام شده است

مراسم معارفه‌ی مدیرعامل پیست اسکی دیزین برگزار شد

پیست اسکی دیزین بهترین در خاورمیانه + فیلم 


انتهای پیام/

پیست اسکی دیزین در حضور وزیر ورزش وجوانان افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار