دعوت از گروه‌های سرود دانش آموزی برای اجرای زنده سرود «فانوس شب»

جدیدترین فعالیت موسسه ماوا متناسب با ایام محرم و صفر، در قالب اجرای زنده ویدئو سرود «فانوس شب» انجام می‌شود.

دعوت از گروه‌های سرود دانش آموزی برای اجرای زنده سرود «فانوس شب»به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موسسه ماوا در تدارک برگزاری یک برنامه دیگر در حوزه سرود و نماهنگ است.

محمدجواد توسلی روابط عمومی ماوا در خصوص تولید جدیدترین نماهنگ ماوا با عنوان «فانوس شب» گفت: این کار زبان حال تعدادی نوجوان است که در ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) در مدرسه تصمیم به برگزاری مراسم تعزیه می گیرند. تمامی مراحل مربوط به تولید اثر در یک مدرسه انجام گرفته است.

وی درباره نام گذاری این نماهنگ گفت: در زبان عربی به چراغی که در تاریکی و در دل ظلمت روشن می‌شود «مصباح» می‌گویند که در راه مانده‌ها راه خود را پیدا کنند، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نیز مصباح الهدی (یعنی چراغ هدایت) هستند. مصباح یعنی چراغی که در دل شب تاریک و ظلمانی دنیا روشن است و با آن می‌توان در دنیای تاریک و ظلمانی راه را پیدا کرد.

روابط عمومی ماوا با بیان اینکه با انتشار کلیپ در فضای مجازی مسابقه اجرای زنده سرود «فانوس شب» نیز آغاز می‌شود، گفت: در این «مسابقه سرودی» که در سطح کشور برگزار می‌شود، هر فرد می‌تواند با گرفتن ویدئو از اجرای زنده سرود «فانوس شب» در مراسمات و یا حتی کوچه و خیابان‌های شهر خود و فرستادن آن ویدئو در این مسابقه شرکت کند. ماوا از تمامی گروه‌های سرود در سطح کشور به خصوص گروه‌های سرود دانش آموزی دعوت می‌کند که با اجرای سرود «فانوس شب» شانس خود را برای دریافت جایزه امتحان کنند.

توسلی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال ویدئو به مسابقه ۸ آبان است، گفت:شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به نشانی ماوا به آدرس سفیرآفتاب ارسال  و تایید ثبت ویدئو خود را بگیرند.

جوایز برگزیدگان:
مقام اول (۳۰ میلیون ریال)
مقام دوم (۲۰ میلیون ریال)
مقام سوم (۱۰ میلیون ریال)

انتهای پیام/

مسابقه‌ای دیگر برای گروه‌های سرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار