کاردار سفارت ایران در پاریس عنوان کرد:

اعلام آمادگی ایران برای توسعه همکاری‌ها در زمینه گردشگری

کاردار سفارت کشورمان در پاریس از اعلام آمادگی ایران برای توسعه همکاری‌ها در زمینه گردشگری با سایر کشورها خبرداد.

اعلام آمادگی ایران برای توسعه همکاری‌ها در زمینه گردشگریبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران،محمد طاهری، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری با الن لوی، معاون بین الملل شهرداری ایسی له مولینو بر آمادگی ایران در توسعه همکاری‌ها در زمینه گردشگری تاکید کرد.
در این دیدار الن لوی که به دعوت نمایندگی گردشگری ایران در پاریس در پاویون ایران حضور یافته بود، ضمن دیدار از پاویون ایران با کاردار کشورمان ملاقات کرد.
وی از ایران به عنوان کشوری قدرتمند یاد و از موضع دولت فرانسه در زمینه حفظ و اجرای برجام و مخالفت با وضع تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران حمایت کرد.
الن لوی با اشاره به نقش تاریخی و فرهنگی ایران، همکاری در حوزه گردشگری را یکی از فرصت‌های مهم و جدی برای تقویت مناسبت دو کشور خواند.
وی همچنین توسعه مناسبات بین شهرداری‌ها را یکی از برنامه‌های در دست بررسی این شهرداری خواند.
کاردار سفارت کشورمان نیز با اشاره به سابقه همکاری‌های موجود بین کشورمان با شهرداری ایسی له مولینو امادگی کشورمان برای کمک به تقویت مناسبات این شهرداری با شهرداری‌های محتلف ایران را اعلام کرد.

چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری پاریس موسوم به تاپ رزا ادر پاریس کار خود را آغاز کرد و قرار است به مدت ٤ روز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار