رسیدگی به تخلف ۳۵ شرکت کالا و مسافر درخراسان جنوبی

تخلفات ۳۵ شرکت کالا و مسافر از ابتدای سال تاکنون در استان رسیدگی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: هدف از برخورد با شرکت های متخلف، حفظ حقوق رانندگان و مسافران است.

وی افزود: از جمله تخلفات عمده شرکت‌های کالا و مسافر رعایت نکردن ضوابط مدیر فنی شرکت، پرداخت نکردن کرایه حمل و یا درج نشدن نرخ واقعی حمل کالا و عدم رعایت ضوابط  تأسیس و فعالیت شرکت بود.

شهامت بیان کرد: پارسال نیز به تخلفات 37 شرکت کالا و مسافر رسیدگی شده و تصمیمات مأخوذه در کمیسیون مذکور برای شرکت های متخلف کتبی یا جریمه نقدی است.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچنین رسیدگی به شکایات رانندگان از شرکتهای حمل و نقل کالا یا صاحبان کالا را از جمله موارد مهم دانست و افزود: در 3 ماه گذشته 84 شکایت از طریق سامانه 141  وصول گردید که تاکنون  78  مورد رسیدگی و تعیین تکلیف نهایی شده است.

وی ادامه داد: شماره تلفن ثابت 9- 32342137 - 056 آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران است و همچنین مردم می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه 300056141 به صورت مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/ ط آ

به تخلف ۳۵ شرکت کالا و مسافر درخراسان جنوبی رسیدگی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.