تحقق ۱۰۰ درصدی توزیع الکترونیکی نفت سفید در شهرستان خوی

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه خوی از تحقق ۱۰۰ درصدی توزیع الکترونیکی نفت سفید از طریق زیرساخت‌های بانکی در شهرستان خوی خبر داد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه خوی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: طرح توزیع نفت سفید با استفاده از کارت بانکی از ابتدای فروردین ماه سال جاری به صورت پایلوت در شهرستان خوی آغاز شده است.
مرتضی بشیر افزود: آنلاین و کم هزینه بودن روش توزیع، دسترسی و اطلاع مشترکین از میزان سهمیه از مهمترین مزایای این طرح میباشد.
وی با قدردانی از همراهی و تعامل شرکت‌های تعاون روستایی و فروشندگان نفت سفید از تحقق ۱۰۰ درصدی توزیع الکترونیکی نفت سفید از طریق زیرساخت‌های بانکی در شهرستان خوی خبر داد.
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه خوی گفت:روش نوین توزیع سوخت خانوار‌های شهری و روستایی در مناطق فاقد گاز طبیعی در راستای تحقق دولت الکترونیک و رعایت حقوق شهروندی و ارتقای میزان رضایتمندی مشترکین طراحی و برنامه ریزی شده است.
بشیر تصریح کرد: توزیع این فرآورده از طریق کالابرگ با مشکلات زیادی از جمله توزیع خارج از شبکه و قاچاق سوخت، هزینه بالای چاپ و توزیع و امحای کالابرگ، عدم دسترسی به آمار دقیق و میزان سوخت مصرفی حوزه عملیاتی تحت پوشش همراه بود.
وی گفت: برگزاری جلسات آموزشی، پرسش و پاسخ و پایش مستمر سیستم جدید از ابتدای سالجاری تاکنون، مشکلات و نواقص احتمالی را برطرف کرده و در حال حاضر سهمیه اختصاصی مشترکین نفت سفید با استفاده از روش مذکور توزیع میگردد.
انتهای پیام/ح


توزیع الکترونیکی نفت سفید در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.