مقام آمریکایی: فشار تحریم‌ها علیه روسیه و پوتین را افزایش می‌دهیم

دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اروپایی و اوراسیایی با ادعای مؤثر بودن تحریم‌ها علیه روسیه تأکید کرد در آینده فشارها افزایش خواهد یافت.

تحریمها علیه روسیه افزایش خواهد یافتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات آمریکایی می‌گویند به تحریم‌های خود علیه روسیه ادامه خواهند داد.

آرون وس میچل، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اروپایی و اوراسیایی روز سه‌شنبه همزمان با اعمال تحریم‌های تازه علیه مسکو به کمیته روابط خارجی مجلس سنای این کشور اطمینان داد واشنگتن همیشه به دنبال تحریم‌های تازه علیه مسکو است و در آینده نیز فشار این تحریم‌ها را بیشتر خواهد کرد.

وی این اظهار نظر را در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان گفت که پرسیده بود آیا در صورت عدم تغییر رفتار دولت روسیه، آمریکا به تحریم‌های خود علیه این کشور ادامه خواهد داد یا خیر.

وزارت خزانه‌داری آمریکا  روز سه‌شنبه دو شخص روس، چهار شرکت و شش کشتی روسیه را به ادعای روابط تجاری با کره شمالی و نقض تحریم‌های بین‌المللی و همچنین فعالیت‌های سایبری به فهرست تحریم‌های خود علیه مسکو اضافه کرده است.

این مقام وزارت خارجه آمریکا با ارزیابی اعضای کمیته روابط خارجی سنا موافقت نبوده که تأکید دارند اعمال تحریم‌ها و افزایش فشارها علیه روسیه نتایج مطلوب واشنگتن را در پی نداشته است. آرون وس میچل مدعی شد: تحریم‌ها تأثیر به‌سزایی بر اقتصاد روسیه و سرمایه‌گذاری خارجی در این کشور داشته‌‍ است. به نظرم ما در حال اعمال فشار به روسیه و به‌ویژه ولادیمیر پوتین هستیم تا راهبرد کنونی خود را تغییر دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار