جولیان آسانژ: 1000 درصد اطمینان می‌دهم که روسیه در هک ایمیل‌ها دخالتی نداشته است

جولیان آسانژ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد روسیه در هک ایمیل‌های هیلاری کلینتون دخالتی نداشته است.

جولیان آسانژ: 1000 درصد اطمینان می دهم که روسیه در هک ایمیل ها دخالتی نداشته استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تایم؛ جولیان آسانژ، موسس ویکی لیکس در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد روسیه در هک ایمیل‌های هیلاری کلینتون و جان پودستا و هک رایانه های کمیته ملی حزب دموکرات دخالتی نداشته است.

وی گفت: روسیه عامل هک ایمیل ها نیست و گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره دخالت عمدی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نوعی تناقض گویی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا 1000 درصد به مردم آمریکا اطمینان می دهد که روسیه در هک ایمیل ها دخالتی نداشته، گفت: 1000 درصد اطمینان می دهم که روسیه دخالتی نداشته است. در دو ماه گذشته بارها تکرار کرده ایم که روسیه منبع اطلاعاتی ما نیست و یک پسر 14 ساله هم می توانست ایمیل های پودستا را هم کند.

آسانژ در طول مصاحبه، دولت اوباما را به تلاش برای تضعیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ محکوم کرد و گفت: آنها به دنبال سلب مشروعیت دولت جدید هستند.

باراک اوباما با اتکا به این موضوع که روسیه در انتخابات آمریکا دخالت داشته است تحریم‌ها علیه روسیه را تمدید و 35 دیپلمات روسی را از آمریکا اخراج کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار