در رده نوجوانان وجوانان؛

بدمینتون بازان برتر پسر و دختر مشخص شدند

بدمینتون بازان برتر دختر و پسر در رده نوجوانان و جوانان در مسابقات انتخابی معرفی شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی فدراسیون بدمینتون  مسابقات بدمینتون انتخابی نوجوانان و جوانان پسر ( زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال ) که به منظور شرکت در مسابقات بدمینتون غرب آسیا در محل کمپ این فدراسیون با شرکت ۲۲ بازیکن امروز ( دوشنبه ) در قسمت یک نفره برگزار شد که این رقابتها با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 در قسمت یک نفره زیر ۱۵ سال که با شرکت ۱۰ بازیکن برگزار شد ، علی حیاتی  از استان کرمانشاه و محمد زرچی از استان خراسان رضوی  با پیروزی برابر حریفان خود به عنوان نفرات برتر شناخته شدند .

در قمست یک نفره رده سنی زیر ۱۷ سال که با شرکت ۱۲ بازیکن برگزار شد ، نیما رستم پور از تهران و شایان رضاربابی از کردستان با پیروزی برابر حریفان خود به عنوان نفرات برتر شناخته شدند  .

مسابقات بدمینتون انتخابی نوجوانان و جوانان دختر ( زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال ) که به منظور حضور در مسابقات غرب آسیا در محل کمپ این فدراسیون با شرکت ۱۱ بازیکن امروز ( دوشنبه ) در قسمت یک نفره برگزار شد با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 در قسمت یک نفره رده سنی زیر ۱۵ سال فاطمه بابایی وفاطمه مونس خواه  هر دو از آذربایجان شرقی با پیروزی برابر حریفان خود به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

در قمست یک نفره رد سنی زیر ۱۷ سال نیز یگانه تفریشی و کیمیا آزادواری هر دو از تهران با پیروزی برابر حریفان خود به مقام اول و دوم دست یافتند.

مسابقات بدمینتون غرب آسیا شهریور ماه سال جاری در کشور لبنان برگزار می شود .


بیشتر بخوانید:مسابقات بدمینتون انتخابی نوجوانان و جوانان پسر و دختر برگزار می‌شود


انتهای پیام/

نتایج مسابقات بدمینتون 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار