مسابقات بدمینتون انتخابی نوجوانان و جوانان پسر و دختر برگزار می‌شود

مسابقات بدمینتون انتخابی نوجوانان و جوانان دختر و پسر در محل کمپ فدراسیون برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات بدمینتون انتخابی نوجوانان و جوانان پسر ( زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال ) روز پانزدهم مرداد ماه جاری با شرکت ۲۲ بازیکن در محل کمپ این فدراسیون برگزار می شود. در این مسابقات ۱۰بازیکن زیر ۱۷ سال و ۱۲ بازیکن زیر ۱۵ سال در قسمت یک نفره با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بازیکنان دعوت شده به این رقابتها متشکل از نیما رستم پور و سینا جاویدی از تهران ، آراد بحری ، محسن معصومی و علیرضا کاظمی از زنجان ، شایان رضا ربابی از کردستان ، محمدحسن نقدی از مرکزی ، معین کشاورزی از قم ، متین مقیمی از سمنان و ارشیا عمل کننده ازالبرز ( بازیکنان زیر ۱۷ سال ) رادمهر یاری از آذربایجان شرقی ، امیرمحمدحاج ملک و حسین احمدی از کرمان ، علی حاتمی از کرمانشاه ، سعید قضایلی زاده از یزد ، محمد باقری از اصفهان ، امیر رجبلو از گلستان ، پارسا الوندی از کرمانشاه ، محمد سر میلی از همدان ، محمد زرچی از  خراسان رضوی ، میثم موسوی از تهران و امیرحسین حسنی از زنجان ( بازیکنان زیر ۱۵ سال ) می باشند.

مسابقات بدمینتون انتخابی نوجوانان و جوانان دختر ( زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال ) روز پانزدهم مرداد ماه جاری با شرکت ۱۱ بازیکن در محل کمپ این فدراسیون برگزار می شود. در این مسابقات ۵ بازیکن زیر ۱۷ سال و ۶ بازیکن زیر ۱۵ سال در قسمت یک نفره با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بازیکنان دعوت شده به این رقابتها متشکل از یگانه تفرشی و کیمیا آزادواری از تهران ، پرنیا نبوی از سمنان ، حدیث احمدی از زنجان و مهسا عبدی از کردستان ( بازیکنان زیر ۱۷ سال ) و فاطمه بابایی و فاطمه مونس خواه از آذربایجان شرقی ، مریم سلطانی از فارس ، فاطمه فنایی از سمنان ، فردوس فروغی و پرنیان یزدانی از تهران ( بازیکنان زیر ۱۵ سال ) می باشند.

برگزاری این مسابقات به منظور انتخاب بازیکنان برتر جهت اعزام به مسابقات بدمینتون غرب آسیا می باشد که شهریور ماه سال جاری در کشور لبنان برگزار خواهد شد.


بیشتربخوانید: فعالیت‌های فدراسیون بدمینتون در سال ۹۶


انتهای پیام/

برگزاری مسابقات  بدمینتون جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار