معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مطرح کرد؛

تدوین ۲۵ برنامه محوری در حوزه قرآن، عترت و نماز/ مشکلات روحی امروز از دوری قرآن نشات گرفته است

کاظمی با اشاره به تدوین برنامه های قرآنی برای دانش آموزان، علت اصلی مشکلات روحی جامعه را دوری از قرآن دانست.

تدوین 25 برنامه محوری در حوزه قرآن، عترت و نماز /مشکلات روحی امروز از دوری قرآن نشات گرفته استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز  با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی معاون  پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش  و جمعی دیگر از مسئولان مربوطه صبح امروز در اردواگه برگزار شد.
 
در این مراسم کاظمی با تشکر از توجه وزیر آموزش و پرورش به دلیل توجه به رویکرد‌های تربیتی و قرآنی اظهار کرد: بیش از ۲ هزار چهره قرآنی کشور در این مراسم حضور دارند که برگزیدگان کشوری هستند و  خداوند به ابن فرزندان توفیق داده است که در درس و قرآن نخبه شوند.
 
وی ادامه داد: خداوند قرآن را نور و مایه نجات انسان معرفی کرده است و اثرات مادی و معنوی قرآن در زندگی‌ها بسیار ملموس است، زیرا راز موفقیت در جهاد و زندگی همان کتاب نورانی قرآن است.
 
کاظمی با اشاره به اینکه  تمام اختلالات روحی و مشکلات امروز جامعه به دلیل دور شدن از قرآن است، بیان کرد: بر همین اساس در آمورش و پرورش الویت اول معاونت پرورشی را توسعه فرهنگ قرآنی و نماز قرار دادیم و ۲۵ برنامه محوری در سه حوزه قرآن عترت و نماز تدوین کردیم همچنین  و فرهنگ حجاب و امر به معروف و شعار سال رهبری را توسعه می‌دهیم.
 
معاون  پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تصریح کرد: نهضت ملی حفظ قرآن سال آینده کشوری بوده و مسابقاتی در این زمینه برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار