برگزاری مستمر جشنواره‌ها می‌تواند برای روستاییان اشتغال ایجاد کند

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: برگزاری مستمر جشنواره‌هایی مثل می‌تواند برای روستاییان تولید اشتغال و درآمدزایی روستاییان باشد.

برگزاری مستمر جشنواره‌ها می‌تواند برای روستاییان اشتغال ایجاد کندعلی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با برگزاری جشنواره ها در روستاهای شهر تهران اظهار کرد: شهرداری منطقه ۲۲ با دهیاران و اعضای شورای روستایی واقع در حریم خود، شورایی را تحت عنوان «شورای هماهنگی عمران و خدمات شهری و‌ روستایی» تشکیل داده است که در این شورا تصمیمات مشترکی گرفته می شود؛ یکی از این تصمیمات برگزاری جشنواره ها است.

وی افزود: اولین جشنواره روستایی در روستای سولقان با عنوان جشنواره شاتوت برگزار شد که هدف از آن آشنایی مردم شهر با ظرفیت های فرهنگی و طبیعی روستاییان واقع در حریم شهر است.

نوذرپور گفت: این جشنواره ها می تواند یک منبع درآمدزایی و ایجاد اشتغال برای روستاییان باشد و همچنین می تواند بستری برای فراهم کردن کارآفرینی روستایی و رونق کشاورزی باشد.

وی ادامه داد: با برگزاری مستمر اینگونه جشنواره ها مردم شهر با فرهنگ روستایی آشنا شوند.

شهردار منطقه ۲۲ شهر تهران تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف شهرداری با برگزاری این چنین جشنواره ها ایجاد و توسعه گردشگری در روستاهای اطراف شهر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار