کهگیلویه و بویراحمد؛

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن سرفاریاب

در آیینی از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن، نماز و عترت بخش سرفاریاب تجلیل شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛در مراسمی با حضور مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرام وتجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن سرفاریاب مسئولان محلی بخش سرفاریاب از ۴۴ دانش آموز مقطع ابتدایی برتر مسابقات قرآن ،نماز وعترت دانش آموزان بخش سرفاریاب با اهداء لوح تقدیر وجایزه قدردانی شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در این آیین با گرامیداشت هفته معلم و تقدیر از همکاری و تعامل اولیاء و مربیان و سایر نهاد‌های بخش سرفاریاب با آموزش وپرورش گفت: ارتقاء کمی و کیفی شاخص‌های آموزش و پرورش نیازمند تعامل نزدیک و هدفمند اولیا و مربیان ودیگر ارادات ونهاد‌ها وموسسه‌ها است.
صدراله عزیزی افزود: با راهنمایی مدیران و مربیان پرورشی مدارس، استعداد‌های دانش آموزان در زمینه قرائت قرآن و رشته‌های مرتبط به احکام و دین پرورش می‌یابد.
عزیزی بیان کرد: پیشرفت جامعه در گرو آموزه‌های دینی و سفارشات دین مبین اسلام است و دانش‌آموزان با تربیت قرآنی نمود تربیت اسلامی هستند که می‌توانند نقش بسزایی در آینده برعهده بگیرند.
وی با اشاره به هفته نکوداشت مقام معلم گفت: تجلیل از مقام معلم، قدرشناسی از جایگاه علم و عالمان است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام اضافه کرد: امیدواریم مسئولان امر در سطوح مختلف از جمله دولت و دست اندرکاران قدم‌های بیشتری برای فرهنگیان بردارند.

انتهای پیام/غ

تجلیل از برترین های مسابقات قرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.